راه در هفته ای که گذشت؛

کاهش قاچاق سوخت با طرح پیمایش / قطعی نشدن زمان ورود اجساد حجاج به کشور

تصویب طرح جامع توسعه سند دریایی و قطعی نشدن زمان ورود اجساد به کشور از مهم ترین عناوین خبری این هفته به شمار می رود.

کاهش قاچاق سوخت با طرح پیمایش / قطعی نشدن زمان ورود اجساد حجاج به کشوربه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،این هفته بخش راه بر خلاف سایر هفته های گذشته شاهد اتفاقات بسیاری از جمله تصویب طرح جامع توسعه سند دریایی  و قطعی نشدن زمان ورود اجساد به کشور از مهم ترین عناوین خبری این هفته به شمار می رود.


معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: آزادراه‌ها مهم‌ترین کریدورهای ارتباطی با اروپا هستند که بزرگترین آنها برای سرمایه‌گذاری بین‌المللی معرفی شدند.


مدیر عامل فرودگاه مهر آباد گفت: در سال 94 در 5 ماه اول امسال 18 هزار 555 تن جابه جا شده است.


سوخت کامیون‌ها از امروز با هدف کاهش قاچاق سوخت و صرفه جویی در مصرف انرژی آغاز گردید، البته امیدوار هستیم این طرح بتواند هدف اصلی خود را که کاهش قاچاق سوخت است را اجرایی کند.


دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: شرکت‌های هواپیمایی از نظر مالی و نقدینگی با مشکل مواجه هستند و همین موضوع باعث شده وزارت نفت حساب‌های برخی از شرکت‌ها را مسدود کند.

سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها:


سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها با اشاره به این که کارهای حقوقی و اداری بازگشت حجاج در حال انجام است، گفت: 50 درصد از حجاج با هواپیماهای سعودی به کشور برمی‌گردند.


تا این لحظه ورود اجساد حجاج به فرودگاه مهرآباد یا امام خمینی قطعی نشده و به گفته مسئولان اکثر مجروحان همراه بیماران عادی وارد کشور می‌شوند.

مدیرعامل فرودگاه مهرآباد:

مدیرعامل فرودگاه مهرآباد از میانگین تأخیرات طولانی پروازها خبر داد و گفت: میزان تأخیرات طولانی 10 ساعته به بیش از یک ساعت رسیده است.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوری:

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوری گفت: توسعه سواحل نیازمند عزم ملی و سازمان‌دهی قوی در بالاترین سطح ریاست جمهوری است.

وزیر راه و شهرسازی:

وزیر راه و شهرسازی گفت: بندر چابهار در آینده نزدیک تبدیل به یک کریدور بین‌المللی و بزرگ برای جابجایی کشتی‌های بزرگ اقیانوس‌پیما می‌شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی خبر داد: 

معاون وزیر راه شهرسازی از تصویب سند جامع دریایی خبر داد گفت:‌ این سند به دستور رییس جمهور به شورای عالی انقلاب فرهنگی سپرده و در حال بررسی است.

انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار