بیرجند ؛

دادستان کل کشور در جمع مردم خراسان جنوبی ؛ پیام غدیر ، وحدت و یکپارچگی

پیام غدیر ، وحدت و یکپارچگی است .

دادستان کل کشور  در جمع مردم خراسان جنوبی ؛ پیام غدیر ، وحدت و یکپارچگیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ پیام غدیر ، وحدت و یکپارچگی است .دادستان کل کشور و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری شب گذشته در مراسم جشن غدیر در مسجد الغدیر معصومیه بیرجند با بیان این مطلب گفت : توجه به خطبه های غدیر ، درس چگونگی زیستن ، و پیام آن وحدت و یکپارچگی ، عبودیت پروردگار و پذیرش ولایت الهی است .

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بر پیوند اخوت ، افزایش خوبی ها ، دید و بازدید ها و رفع کدورت ها در عید بزرگ غدیر تأکید کرد و افزود : باید در این عید سعید ، دل خود را با دوستی امیر المؤمنین(ع) گره بزنیم و از برکات آن بهره هر چه بیشتر ببریم .

وی با بیان اینکه ولایت علی (ع) همان ولایت رسول الله (ص) است گفت : به گفته امام راحل ، ولایت فقیه هم همان ولایت حضرت رسول (ص) و امیر المؤمنین (ع) است .نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت: نظام جمهوری اسلامی یک نظام ولایی است و افزود : در نظام ولایی باید تمام احکام و قوانین بر اساس آموزه های دینی باشد و ما در این نظام ولایی ، هیچ ولایتی و حکومتی غیر از حاکمیت الهی را نمی توانیم بپذیریم .

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت : ما نظام سلطه را نمی پذیریم چرا که مشکل نظام سلطه با حاکمیت الهی و ولایت فقیه است، اما اراده الهی بر آن است که با وجود تمام توطئه های استکبار علیه ولایت فقیه و ملت اسلامی ، نظام اسلامی و مردم آن عزتمند و مقتدر هستند .

وی با اشاره به حادثه منا افزود : این فاجعه به علت بی مسئولیتی آل سعود رخ داد و سبب شد که حاجیان در اوج مظلومیت و با لب تشنه به آسمانها پر بکشند و باید حق این مظلومان از ظالمان گرفته شود .

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با تسلیت به خانواده های قربانیان حادثه منا ، از آنان خواست به یاد حضرت زینب (س) ، امام سجاد (ع) و واقعه عاشورا صبور باشند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.