رقابتهای تنیس آی تی اف جونیور با صعود نمایندگان ایران به نیمه نهایی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابتهای بین المللی تنیس زیر 18 ساله ها در اصفهان 14 مسابقه در بخش پسران و دختران برگزار شد.
در این دیدار ها که در مجموعه بیست و دو بهمن ارتش برگزار شد در بخش انفرادی پسران امیرحسین بدیع از کشورمان با غلبه بر بخت نخست این رقابتها از ترکیه به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. بدیع در حالی که در ست دوم این دیدار از یانکی ارل ترک جلو بود به دلیل کنار کشیدن حریف خود به مرحله بعد صعود کرد.
در یکی دیگر از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی بخش انفرادی محمد کارگران از ایران بر هاضم از سوریه غلبه کرد و به همراه بورا سنگال از ترکیه و اسلیم رابی از سوریه به نیمه نهایی صعود کردند.
در بخش دوبل پسران نیز زوج محمد کارگر و آرمین رستمی بر زوج یزدخواست و جلالیان از ایران غلبه کردند و به مرحله نیمه نهایی این رقابتها صعود کردند.
در بخش دختران نیز غزل پاک باطن بر حریف کانادایی فائق آمد و به همراه نمایندگان بلغارستان و ترکیه به نیمه نهایی صعود کردند اما در بخش دونفره زوج پاک باطن از ایران و پریرا از هند به تیم ترکیه باختند و از صعود به فینال بازماندند.
بدین ترتیب و در ادامه این رقابتها فینال بخش دونفره فردا برگزار می شود و این تورنمنت روز شنبه با انجام دیدار نهایی دیگر بخش ها به اتمام خواهد رسید.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار