روزهای هفتم و هشتم رقابت‌ها تنیس‌روی میز قهرمانی آسیا حوادث زیادی به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روز هفتم مسابقات قهرمانی بزرگسالان تنیس روی میز آسیا از جمله روزهای پراتفاق این رشته بود.


 شوک بزرگ
دو بازیکن برتر مردو زن جهان از چین انصراف دادند مالونگ نفر اول رنکینگ مردان جهان، دینگ‌نیگ نفر اول رنکینگ زنان جهان هر دو از چین به دلیل بسیاری و مصدومیت از ادامه مسابقات انصراف دادند.

در جدول انفرادی قهرمانی در آسیا این دو بازیکن در مسیر یک قرار داشتند که کناره‌گیری آن‌ها شرکت بزرگی به  مسابقات وارد کرد.


حذف بانوان ایرانی از مسابقات انفرادی
پرونده مسابقات انفرادی بانوان با شکست مقابل رقبا بسته شد.
مریم صامت در مقابل سئو هیوون از کره‌جنوبی قهرمان تور جهانی بلژیک با حساب 4 بر صفر مغلوب شد. محبوبه عمرانی دیگر ملی‌پوش کشورمان با همین نتیجه به انکیتا داس از هند باخت و ندا شهسواری هم مقابل موما داس مغلوب شد تا آخرین نماینده کشو.رمان از گردونه رقابت‌های انفرادی کنار برود.


رقابت‌های انفرادی مردان ایران
از شگفتی‌های مسابقات انفرادی می‌توان به حذف نوشاد عالمیان اشاره کرد.

نوشاد در نخستین دیدار خود 4 برصفر جاوید احمد از بحرین را شکست داده بود و تنها با پیروزی مقابل گونزاس با رتبه 329 جهان می‌توانست به مراحل بالا صعود کند و به دلیل انصراف مالونگ شانس زادی داشت در بازی عجیب مغلوب گونزاس شد.

از جمله دیگر نمایندگان کشورمان حذف شدند می‌توان به میعاد لطفی، پوریا عمرانی و افشین نوروزی اشاره کرد.

میعاد مغلوب نماینده قبرستان شد و افشین نوروزی پس از پیروزی 4 بر صفر مقابل نماینده لائوس مغلوب نماینده چین تایپه شد.

همچنین پوریا عمرانی هم که در دور اول استراحت داشت در ادامه رقابت‌ها در یک بازی تقریبا یک طرفه 4 بر صفر مغلوب نماینده ویتنام شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار