سرپرست فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان گفت : ورزش زمانی به جایگاهی واقعی خود می رسد که ارزش در آن اولویت داشته باشد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، انصاری مهر در جمع خبرنگاران گفت: در آغاز مدیریت جدید رویکرد جدیدی در راستای تحقق بخشیدن به سند ورزش شهروندی با شعار شهر زیبا شهروند سالم بوجود آمده است .

وی فقر حرکتی را یکی از مشکلات مهم جامعه امروز دانست و گفت: برای مرتفع شدن این مشکل دستگاه های ورزشی متناسب با استانداردهای جهانی در سطح پارکهای شهر نصب شده است.

انصاری مهر تشویق خانواده ها به ورزش همگانی و ترویج این ورزش را از سیاست های سازمان ورزش شهرداری اصفهان عنوان کرد و گفت: در این راستا برای هزار خانواده بسته های حمایتی ورزشی توزیع شده است.

وی با توجه به اجرای گسترده این طرح بیان کرد: در این طرح که با بار مطالعاتی صورت گرفته است

انصاری مهر بیان کرد: ورزش آنگاه برای ما جایگاه پیدا می کند که ارزش برای ما اولویت پیدا کند.

وی گفت: در صدد هستیم تا زورخانه ها را احیا کرده و همایش های خانوادگی را گسترش دهیم.

وی ادامه داد: قرار است شهرداری در بخش ورزش همگانی به عنوان نهاد انسجام‌بخش خدماتی را به شهروندان ارائه کند و شعار شهر زیبا، شهروند سالم با ورزش را اجرایی کنیم و در ادامه هم بستری فراهم کنیم که با ورزش سلامت‌محور، سلامتی مردم افزایش یابد.

انصاری‌مهر با اشاره به تدوین ساختار این سازمان در قالب سه معاونت طرح و برنامه، فنی و اجرایی و مالی و اداری بیان داشت: رویکرد جدید سازمان این است که اندیشه قبل از عمل و تفکرمداری را در برنامه‌های خود عملی کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره شهر زیبا، شهروند سالم با ورزش در ورزشگاه آبشار اظهار داشت: تا امروز صدها شهروند اصفهانی در قالب دو هزار خانواده در این جشنواره حضور پیدا کرده‌اند و برای آنها پرونده تشکیل داده‌ایم تا در آینده بتوانیم خدماتی در قلب بسته‌های حمایتی ورزش به آنها ارائه کنیم.

انصاری‌مهر در پاسخ به سوالی در مورد برگزاری چنین جشنواره‌هایی در مناطق محروم و لزوم گسترده بودن این برنامه‌ها در سطح شهر گفت: در مناطق محروم شهر باید در بخش نرم‌افزاری بازبینی صورت گیرد. همچنین رویکرد من در جلسات شورای سیاست‌گذاری شهرداری و شورای شهر، دفاع از ایجاد فضاهای ورزشی در مناطق محروم است.  

انتهای پیام/ح

برچسب ها: ارزش ، جایگاه ، ورزش ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.