شیراز؛

اعتراف به 15 فقره سرقت از بيماران

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: سارقی كه از بیماران بستری در بیمارستان و همراهان آنها سرقت می كرد، توسط مأموران كلانتری "قصرالدشت" شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یوسف ملك زاده گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت وجه نقد و گوشی تلفن همراه از بیماران بستری در یكی از بیمارستان های شیراز و همراهان بیمار در چند ماه اخیر، موضوع به صورت ویژه در دستور كار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه داشت تا اینكه مأموران كلانتری قصر الدشت با انجام كارهای اطلاعاتی و به كارگیری شگردهای خاص پلیسی، یك نفر را شناسایی و دستگیر كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: با انتقال متهم به كلانتری و تحقیقات صورت گرفته از وی، صراحتا" به 15 فقره سرقت از بیماران و همراهان آنها در بیمارستان های شیراز اقرار كرد.

ملك زاده با بیان اینكه تلاش در راستای شناسایی خریداران اموال مسروقه و همچنین مالباختگان ادامه دارد، افزود: شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد ناامنی و فعالیت افراد مخل نظم و امنیت را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: اعتراف ، فقره ، سرقت ، بیماران ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.