3 برنامه قرآنی «تسنیم»، «تکریم» و «تلاوت» به یاد قاریان جان‌باخته در حادثه منا در بهمن ماه به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود.

مسعود وادی‌پور، دبیر سرپرست اداره ارتباطات سازمان دارالقرآن کریم در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: 3 برنامه قرآنی «تسنیم»، «تکریم»  و «تلاوت» به یاد قاریان جان‌باخته در حادثه منا در بهمن ماه به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طرح «تسنیم» که چهارمین دوره خود را با حضور خانواده‌های قاریان عزیزی که در حادثه منا لبیک گویان به دیدار پروردگار رفتند، تجربه می‌کند.

وادی‌پور افزود: طرح «تسنیم» همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شد و اختتامیه آن با دو برنامه دیگر تکریم تلاوت بهمن ماه برگزار می‌شود.

وادی‌پور در خصوص طرح «تکریم» سازمان دارالقرآن بیان کرد: چهره‌های قرآنی که در رده سنی 50 سال به بالا هستند یا ویژگی‌ خاصی دارند، در روزهای 25 و 27 آذر ماه در شهر مقدس مشهد مورد تکریم و بزرگداشت قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این مراسم در شهر مشهد فقط به خاطر عزیزانی مانند قاری «محسن حاج حسنی کارگر» است که امسال از همجواری حضرت علی ابن موسی‌الرضا به حرم وحی الهی رفتند و به درگاه خدا پرگشودند.

وادی‌پور درباره برنامه تلاوت اظهار داشت: بخش تلاوت بطور تخصصی‌تر با حضور حافظان وقاریان قرآن بر پایه مفاهیم و تفسیر کلام‌الله در دو مرحله استانی و کشور برپا شده است.

وی در پایان توضیح داد: در برنامه تسنیم و تلاوت در مراحل کشوری دهمین دوره خود را تجربه می‌کنند و تا به امروز استقبال خوبی در بخش بین‌الملل داشتیم.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار