مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل از برپایی 21 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل، غلام‌رضا علی‌پور امروز در جمع دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی دخترانه نیایش این شهرستان به‌مناسبت جشن عاطفه‌ها، بیان کرد: جشن عاطفه‌ها یکی از جشن‌های محوری کمیته امداد امام خمینی (ره) است که برای بازگشایی مدارس و کمک به دانش‌آموزان محروم و نیازمند هر سال برگزار می‌شود.

وی افزود: آمل یکی از شهرهای شاخص در عرصه یاری‌رسانی و کمک‌رسانی به هم‌نوعان است که مردم این شهرستان در انجام کار خیر از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

علی‌پور با تاکید بر اینکه امسال تعداد 21 پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در مهر ماه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: امسال این جشن بزرگ با شعار "مهر در انتظار هم‌دلی" با توجه به منویات و تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی و نامگذاری سال جاری به نام دولت و ملت؛ سال هم‌دلی و هم‌زبانی برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل تاکید کرد: تعداد 18 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این شهرستان ثابت بوده و سه پایگاه هم به‌صورت سیار کمک‌های مربوط به دانش‌آموزان بی‌بضاعت را جمع‌آوری کردند.

این مسئول متذکر شد: علاوه بر اداره آموزش و پرورش در این شهرستان نهادهایی همانند سپاه پاسداران و سازمان بسیج دانش‌آموزی تلاش زیادی برای برگزاری جشن عاطفه‌ها با اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل دارند.

علی‌پور بیان کرد: پاکت‌هایی نیز برای جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان برای یاری‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند در مدارس توزیع شده است تا افراد مشغول به تحصیل با یاری والدین و فرهنگیان در کمک به دانش‌آموزان نیازمند بکوشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل گفت: همچنین افراد علاقمند و خیرخواه می‌توانند با شماره‌گیری #3333*733* از طریق تلفن همراه به یاری دانش‌آموزان نیازمند و مستمند بشتابند.

این مسئول اظهار کرد: کمک‌هایی که در جشن عاطفه‌ها از سوی دانش‌آموزان و فرهنگیان در مدارس جمع‌آوری می‌شود با اختصاص مبلغ تشویقی از سوی اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) در این شهرستان جهت خرید لوازم‌التحریر و البسه دانش‌آموزان همان مدرسه هزینه می‌شود.

همچنین علی ابراهیمی مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان میاندورود گفت: زنگ جشن عاطفه ها در روز چهارشنبه مورخه 08/07/1394 راس ساعت 9 صبح همزمان با کلیه مدارس کشور، با حضور فرماندار و امام جمعه محترم شهرستان و جمعی از مسئولین و خیرین در مدرسه شهید اکبری روستای دارابکلا نواخته شد. در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدنسب امام جمعه شهر سورک و بخشدار بخش مرکزی شهرستان سخنرانی کردند.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها در تاریخ های 26 و 27 شهریور ماه در سطح مساجد و میادین و پایگاه های شهری و 8 مهرماه در مدارس همزمان با سراسر کشور برگزار شده اعلام کرد تا کنون مبلغ 140 میلیون ریال کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شد.

ایشان با تشکر از حمایت های خیرین و مردم شریف در عرصه های مختلف مشارکتی، توجه به امر تحصیل آینده سازان و آموزان نیازمند این مرز و بوم را از اهم فعالیت های این نهاد دانسته اند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: برپایی ، جشن ، عاطفه ها ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.