فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت:در بحث سرقت ۵۰ درصد افزایش کشف و ۳۰ در صد افزایش دستگیری سارقین را داشتیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم گفت:یازدهم تا هفدهم مهرماه هفته گرامیداشت نیروی انتظامی است که شعار نیروی انتظامی در هفته ناجا امسال اقتدار پلیس، همدلی و هم زبانی، امنیت و آرامش میباشد و بر گرفته از شعار مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۴ میباشد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به هفته گرامیداشت ناجا گفت : طی جلسات فراوانی را که با نهادهای دولتی شهرستان آمل داشتیم تصمیم بر آن شد که به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته ناجا یک همایش بزرگ خانوادگی که در دو مسیر میدان قائم(عج) به سمت پارک و میدان میرحیدر آملی به سمت پارک برگزار شود.

رییس پلیس آمل ادامه داد : از مردم شریف آمل دعوت به عمل می آوریم تا در این همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی حضور پیدا کنند و به قید قرعه میان شرکت کنندگان جوایزی از جمله یک دستگاه پراید، کمک هزینه سفر به کربلا، دوچرخه، تبلت، ساعت مچی و غیره اعطا خواهد شد.

گنجیان از برنامه های ویژه و خاص نیروی انتظامی در هفته ناجا خبر داد و تاکید کرد : اهم برنامه ها عبارت اند از صبحگاه مشترک، اهدا خون توسط کارکنان، اعزام کارشناسان به مدارس، بازدید دانش آموزان از مقرهای انتظامی و ۱۱۰، مانور موتور سیکلت سواران قانونمند، ارتباط مردمی در مساجد، دیدار با خانواده معظم شهدا نیروی انتظامی، برگزاری چند گردهمایی، نشست علمی و اتاق فکر در مورد آسیب های اجتماعی برای بهره گیری از نظرات صاحبان اندیشه، ویزیت رایگان در مناطق محروم توسط بهداری ناجا، گردهمایی پلیس و اصناف، همایش پلیس و دانشگاه، غبار روبی گلزار شهدا.

وی درباره متدکیان موجود در سطح شهر گفت : متصدی جمع آوری و سازماندهی متکدیان شهرداری‌ میباشد که شهرداری هم در اینباره خوب عمل کرده است.متکدیان مجرم نیستند تا آنها را دستگیر کنیم همچنین نیروی انتظامی محلی برای نگهداری متکدیان ندارد.

سرهنگ گنجیان با باین اینکه نیروی انتظامی با رویکرد برادری و دوستی قصد فرهنگسازی را دارد، اظهار داشت: ما اعتقاد نداریم که شهر را نظامی کنیم زیرا تبعات سنگینی را برای آمل خواهد داشت زیرا سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در آمل خودداری میکنند زیرا فضای نظامی خطرناک بودن شهر را به دیگران القا میکند .

وی افزود :در بحث مواد مخدر ۳۰ درصد افزایش کشف و ۸ درصد افزایش دستگیری داشتیم،در جرائمی مانند قتل ۱۰۰ درصد کشف داشتیم و خوشبختانه جرائم خشن در سطح شهرستان ۱۰۰ درصد کاهش داشتیم.

همچنین سرهنگ گنجیان درباره تصادفات رانندگی با توجه به فصل مسافر خیز تابستان ادامه داد: در مجموع تصادفات ۲ درصد کاهش داشته ایم و درباره تماس های پلیس ۱۱۰ اظهار داشت: در مجموع تعداد ۱۷۰۰۱ تماس های ثبت شده در سامانه ۱۱۰ که از این تعداد ۱۵۱۸۲ مورد عملیاتی و ۱۸۱۹ مورد هم در محل توسط نیروی خبره و مجرب نیروی انتظامی ارشاد و راهنمایی قضائی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در چند ساله اخیر خیابان های اصلی شهری تغییر چندانی نکرده و تعدد خودروها درمرکز شهر چندین برابر شده تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اجرای درست و حرفه ای قانون و اعمال جریمه های به موقع و درست قصد ایجاد ترافیکی منظم در شهر را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: انعکاس خوب خبری توسط خبرنگاران آملی باعث نشان دادن چهره خشن شهر نیست بلکه نشان دهنده عملکرد درست اصحاب رسانه میباشد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: افزایش ، کشفیات ، آمل ، پلیس ، شعار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.