مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، استاندارد جهانی زمان رسیدن به محل حادثه را سه تا5 دقیقه بیان کرد و گفت: آتش نشانی کرمان به استاندارد های جهانی دست یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ آقای مؤمنی گفت: در حال حاضر حداکثر زمان رسیدن نیروها به محل حادثه بین چهار تا شش دقیقه است که با افزایش تعداد ایستگاه‌ها، فاصله‌ همه‌ مناطق شهر به نزدیکترین ایستگاه آتش‌نشانی کمتر شده و به استاندارد جهانی می‌رسد.

وی افزود: باید به ازای هر 50 هزار نفر یک ایستگاه اتش نشانی وجود داشته باشد که با توجه به جمعیت 700 هزار نفری در کرمان باید ده ایستگاه داشته باشیم.


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان خاطرنشان کرد: با افتتاح هشتمین ایستگاه اتش نشانی در هفته جاری در کرمان و ایجاد دو ایستگاه دیگر تا پایان سال، مجموع ایستگاه های آتش نشانی کرمان به ده می رسد که به نرم جهانی می‌رسیم.

مؤمنی خاطرنشان کرد: براین اساس علاوه بر رفع دغدغه مردم، از این حیث در کشور رکور دار می شویم.
وی تصریح کرد: امسال با افزوده شدن3 دستگاه خودروی امداد و نجات و یک بالابر 26 متری به ناوگان موتوری روند امداد رسانی آسانتر شده است.

مؤمنی به خدمات آتش نشانی در معبر تنگ بافت تاریخی و بافت قدیم شهر کرمان اشاره کرد و یادآور شد: برای خاموش کردن در این محل از سیستم نو و به روز دنیا به نام ای اف دی ،کپسول ویژه و خودروهای سبک استفاده می شود.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: آتش نشان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.