غریبانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان 12 مهرماه برگزار می شود

رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از برگزاری اولین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در روز یکشنبه(12 مهرماه) خبر داد.

"علی‌محمد غریبانی" رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تشکلی به نام "شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان" در تهران شکل گرفته است که اولین جلسه آن روز یکشنبه (12 مهرماه) با دستور کار "تهیه آیین‌نامه" برگزار می‌شود.

وی در ادامه درباره ترکیب این شورا افزود: شورای سیاست‌گذاری فقط در تهران شکل می‌گیرد و اعضای آن شامل 21 نفر از نمایندگان احزاب اصلاح‌طلب عضو شورای هماهنگی و 11 نفر منتخب رئیس دولت اصلاحات است.

غریبانی گفت: این شورا یک ترکیب 32 نفره را به وجود می‌آورد که البته احتمال دارد یک یا دو نفر دیگر هم به این مجموعه افزوده شود.

وی با اشاره به سرنوشت کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با ایجاد شورای سیاست‌گذاری ابراز کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و کمیته‌های انتخاباتی در استان‌ها همچنان به کار خود ادامه می‌دهند و به هیچ‌وجه بحث انحلال یا انتقال کمیته انتخابات به جای دیگر مطرح نیست.

وی تأکید کرد: "شورای عالی سیاست‌گذاری" در داوری و اعمال نظر جهت نهایی‌شدن لیست‌های انتخاباتی کمک می‌کند اما تهیه لیست‌ها توسط شوراهای هماهنگی در استان‌ها انجام می‌شود.

غریبانی تأکید کرد: اگر در مواردی لازم باشد که تهران نظر اصلاحی خود را بدهد، "شورای سیاست‌گذاری" بر اساس وظایف قانونی محوله، داوری و نظارت خود را اعمال خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار