محمدحسین اقبالی گفت:فدراسیون ناشنوایان با اعزام 6 ملی پوش به مسابقات چین تایپه معجزه کرد.

محمدحسین اقبالی رییس انجمن شنا ناشنوایان درگفتگو با خبرنگار سایر  حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: تیم ملی شنا ناشنوایان برای آمادگی در مسابقات چین تایپه 7 مرحله اردو برپاکرده است ملی پوشان برای حضور در این رقابت ها از امادگی مناسبی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: تیم ملی شنا ناشنوایان در این مسابقات برای نخستین بار با 6 ملی پوش اعزام میشود فدراسیون در خصوص تیم شنا معجزه کرده است.

اقبالی افزود: سطح مسابقات آسیایی چین تایپه بسیار بالا است شناکاران ناشنوا از سطح و رکوردهای بسیار مناسبی برخوردارهستند.

وی ادامه داد:شناکاران شنوای کشورمان علی رغم اینکه نسبت به ناشنوایان شرایط بهتری دارند اما دررقابت باشناکاران ناشنوا بامشکل مواجه خواهند بود.

اقبالی ادامه داد: 5 ملی پوش تیم ملی در نخستین تجربه به مسابقات رسمی و برون مرزی اعزام میشوند و فقط یک ملی پوشمان تجربه چنین مسابقاتی را دارد.

رییس انجمن افزود:فاصله زیادی با رکورد و سطح شناکاران ناشنوا در آسیا داریم با این حال نا امید نیستیم و امیدواریم عملکرد مناسبی را از شناکاران ناشنوا شاهد باشیم.

اقبابی افزود: فدراسیون ناشنوایان انجمن و تیم ملی شنا را بسیار حمایت کرده است از مسوولان بسیار سپاسگزارم و امیدوارم با درخشش شناکاران در چین تایپه جواب اعتماد آنهارا بدهیم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار