پرونده 40 هزار دلار گم شده استقلال اگر چه با حرف و حدیث های زیادی همراه بود اما بزودی بی سرو صدا بسته و پول مسترد می گردد.

متهم گریخت، پرونده بی سرو صدا بسته می شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، همان طور که می دانیم روز گذشته بهرام افشارزاده در خصوص مشخص کردن وضعیت 40 هزار دلار جلسه ای را با مسئولان استقلال در وزارت ورزش و جوانان برگزار کرد تا هر چه سریعتر این مساله روشن و مشخص شود و در نهایت پیگیری ها به جایی رسید که حراست فدراسیون فوتبال نیز جلسه ای را با ریوالدو و باربوسا بازیکن برزیلی آبی پوشان برگزار کرد که این جلسه مشخص شد مدیر برنامه ایرانی این بازیکن امانت داری را زیر پا گذاشته است و تمامی این مسائل پیش آمده باعث شده که استقلال هم از لحاظ مالی و حیثیتی لطمه بخورد.
 
از طرفی دیگر بازیکنش را از دست بدهد و حتی یک سهمیه نیز با توجه به این شرایط تا نیم فصل خالی بماند، با توجه به اینکه در حال حاضر مشخص شده چه کسی این پول را برداشته اما مسئولان استقلال قصد ندارند با مطرح کردن نام شخص آبروریزی راه بیاندازند و در نظر دارند بدون سرو صدا پول گم شده را به حساب باشگاه برگردانند، در حال حاضر شخص مورد نظر به همراه پول گم شده در ایران می باشند و مسئولان امیدوار هستند این پول به زودی به حساب باشگاه باز خواهد گشت.
 
طبق شنیده‌ها از منابع آگاه گفته می شود که شخص نامبرده از منتسبین به استقلالی‌هاست، که مدیر برنامه بازیکن برزیلی آبی پوشان بوده پول مورد نظر را از این بازیکن دریافت کرده و نکته قابل توجه این است که این فرد در صحبت های خود اعلام کرده که اگر فردی در خصوص پول گم شده، سند، فایل صوتی و تصویری از وی دارد بهتر است ارائه دهد در غیر این صورت شخص مورد نظر از افرادی که به وی تهمت زده‌اند شکایت خواهد کرد.
 
اما نکته ای که در حال حاضر جالب است بدانیم این خواهد بود که وی در دیگر صحبت های خود مطرح کرده که من تا به حال مبالغی را خرج بازیکن برزیلی آبی پوشان کرده و حتی به انجام این کار مجبور شده است در هر صورت این مساله جای سوال دارد که نقش این فرد چه بوده؟ و به چه دلیل چنین خرجی برای این بازیکن کرده؟ مگر باشگاه استقلال مسئول نداشت که این شخص زحمت خرج بازیکن برزیلی را کشیده است؟
 
باشگاه استقلال که یک کمیته ویژه نقل و انتقالات داشته است چطور از وضعیت این پول مطلع نیست و مسائل مربوط به رتق و فتق امور بازیکنان خارجی به یک فرد که مسئول نبوده واگذار شده است؟
 
امیدواریم وضعیت 40 هزار دلار که پول کمی هم نیست زودتر مشخص شود و پول بازیکنان از کانال باشگاه به حساب خودشان ریخته شود تا اینگونه سریال متهم گریخت به قسمت های آتی و دست آخر شکایت به فیفا نرسد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار