کم‌فروشی و همچنین عدم رعایت ساعات کاری ازجمله تخلفاتی بود که طی بازرسی‌های صورت گرفته از متخلفان ثبت شد.

نانوایی های متخلف در استان سمنان جریمه شدندبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز سمنان، روح الله حامدی رئیس واحد آرد و نان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: نانوایی‌های متخلف در استان سمنان ۳۳۱ میلیون ریال جریمه شدند.

وی با اشاره به انجام بازرسی‌های متعدد از ابتدای سال تاکنون اظهار داشت :بازرسی‌ها و نظارت‌هایی از سوی ستاد بر نانوایی‌ها صورت می‌گیرد و در راستای کاهش تخلفات از ابتدای سال تاکنون انجام‌شده است.

حامدی گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ‌بر ده هزار و 500 بازرسی از واحدهای نانوایی استان صورت گرفته است.

رئیس واحد آرد و نان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بابیان اینکه در صورت مواجه با واحدهای متخلف برخورد لازم صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: واحدهایی که مشتری مداری را رعایت نمی‌کنند و نان‌های بی‌کیفیت به مردم عرضه می‌کنند در زمره واحدهای متخلف محسوب شده و در صورت مشاهده جریمه می‌شوند.

وی از وجود 331 پرونده تخلف طی این مدت خبر داد و گفت: کم‌فروشی و همچنین عدم رعایت ساعات کاری ازجمله تخلفاتی بود که طی بازرسی‌های صورت گرفته از متخلفان ثبت شد.

حامدی تصریح کرد: 12 بازرس و کارشناس واحد آرد و نان بازرسی و نظارت بر این واحدها را بر عهده داشتند.

رئیس واحد آرد و نان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت : یکی از اهداف نظارت و بازرسی‌های مستمر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان این است که از طریق این نظارت کیفیت و کمیت نان‌های تولیدی افزایش یابد و رضایت مشتریان نیز حاصل شود.

حامدی گفت: پرونده‌های واحدهای صنفی متخلف برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال‌شده است.

وی گفت: سامانه تلفن 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان آماده پاسخگویی و ثبت گزارش‌ تخلفات است.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.