خلافکار خطرناک شمال پایتخت که با استفاده از کلت کمری و پنجه بکس اقدام به زورگیری از موتورسواران در خیابان های خلوت می کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

خلافکار خطرناک شمال پایتخت دستگیر شد/ زورگیری از موتورسواران با کلت کمری و پنجه بکسبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،ساعت 17:40 بیست و نهم شهریورماه در راستای اجرای طرح پاکسازی معابر ماموران دایره اطلاعات و تجسس یگان کلانتری 101تجریش به آدرس خیابان فیاضی -خیابان آقابزرگی -پارک صحرا اعزام شدند.

ماموران در هنگام گشت زنی در داخل پارک فردی حدودا 40 ساله که با ظاهری نامتعارف و کاپشن به همراه کیف بر روی صندلی نشسته بود را مشاهده کردند که به وی مظنون شده و درصدد بررسی موضوع برآمدند.

در لحظه اولیه علت حضور وی را سوال کردند که ناگهان یک قبضه اسلحه کلت کمری را از جیب سمت راست شلوار خود بیرون آورد و ضمن مسلح کردن اسلحه با تهدید ماموران اقدام به فرار به سمت بیرون پارک نمود که ماموران بلافاصله به تعقیب وی پرداخته و به کمک نیروی کمکی که از کلانتری درخواست کرده بودند اقدام به تعقیب متهم کردند .

در ادامه متهم به زمین خورد و و اسلحه از دست وی داخل جوی آب فاضلاب افتاد که قبل از اینکه موفق شود آن را مجدد بردارد ماموران باهوشیاری به سرعت اسلحه او را برداشته و متهم را زمین گیر کرده و خشاب اسلحه را که حاوی 4 فشنگ بود خارج کردند.

در بازرسی بدنی از زورگیر مسلح دو قبضه چاقوی ضامن دار و یک عدد پنجه بکس و از داخل کیف سیاه رنگ وی تعداد 21 عدد دستبند پلاستیکی یک بار مصرف و حدود 3گرم مواد مخدر از نوع شیره تریاک و دو عدد فشنگ نیز کشف شد.

متهم خود را "برات" معرفی نمود که به همراه وسایل مکشوفه به کلانتری منتقل و در ادامه در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم زورگیر است که چندین مرتبه اقدام به متوقف نمودن موتور سواران در کوچه های خلوت محدوده تجریش  کرده و با تهدید سلاح از آنان اخذی و زورگیری نموده است.

سرهنگ سید محمد حسینی رئیس کلانتری 101تجریش درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:پرونده ای در این رابطه تشکیل  شده و پس از اخذ دستور از مقام قضایی به همراه متهم و اموال مکشوفه به داسرای ناحیه 33 (شهید مقدس اوین)ارسال گردید.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۴
این خلاف کارها باید به اشد مجازات رساند