برادر جیسون رضاییان: با تبادل زندانیان برای آزادی سه زندانی آمریکایی در ایران موافقم

برادر جیسون رضاییان در گفتگو با فاکس نیوز تاکید کرد با تبادل زندانیان برای آزادی سه زندانی آمریکایی در ایران موافق است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، علی رضاییان درباره جیسون رضاییان، برادرش به فاکس نیوز گفت: ما پنج هفته است منتظر صدور حکم دادگاه هستیم و بر اساس قوانین ایران این اتفاق باید پنج هفته پیش و با پایان محاکمه اعلام می شد، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

مجری گفت: روحانی به نوعی گفته است حاضر است برای آزادی سه زندانی آمریکایی در ایران تلاش کند به شرطی که آمریکا هم ایرانی هایی را که در رابطه با نقض تحریم ها زندانی شده اند، آزاد کند؟

علی رضاییان گفت: به نظر می رسد نوزده یا بیست ایرانی در آمریکا زندانی باشند. البته من در این مورد کارشناس نیستم. در هر حال چیزی که من می دانم و مطمئنم این است که جیسون بیگناه است و زندگی او نباید گیر و مشروط به کاری باشد که باید انجام دهیم. او بیگناه است و باید آزاد شود.

مجری گفت: برخی می گویند چرا ما پنج تروریست را در ازای آزادی گروهبان برگدال آزاد کردیم، اما چرا ما چند فرد را که تحریم ها را نقض کرده اند در مقابل آزادی سه آمریکایی زندانی در ایران آزاد نمی کنیم؟

علی رضاییان گفت: اگر تحریم ها قرار است برداشته شوند، چرا نباید چنین گزینه ای وجود داشته باشد. اما مسئله این است که ما نمی دانیم آنها چه می خواهند و چه قدر می خواهند.

رضاییان افزود: جالب است که آنها بخواهند آزادی جیسون و دیگران را به این قضیه مشروط کنند. اگر آنها واقعا می خواهند این کار را بکنند، می توان روی آن فکر کرد.

مجری گفت: این خبر خوبی است که بتوانیم سه نفر را با سه نفر مبادله کنیم.

رضاییان گفت: اگر چنین چیزی باشد من آن را قبول می کنم.

رضاییان درباره مادرش گفت شرایط سختی برای اوست. او واقعا برای جیسون نگران است. او نمی داند که حکم دادگاه چه خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار