برد سخت تاسیسات در ساری/ صعود مس به رده دوم با گلباران یاسین پیشرو

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال امروز (سه شنبه) با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال باشگاه خبرنگاران جوان،هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال امروز (سه شنبه) با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد.

شهروند ساری 2 - تاسیسات دریایی تهران 4

گلزنان: مرتضی عظمیمایی وحمیدرضا ره انجام (شهروند )، اصغر حسن زاده 2 و وحید شمسایی و محمدرضا سنگ سفیدی ( تاسیسات )

تیم فوتسال شهروند ساری در هفته دوازدهم میزبان صدرنشین لیگ بود. تاسیسات دریایی تهران با لشکر ستارگانش و بدون محمد کشاورز مصدوم در قلعه عقابها با توپ پر وارد زمین شد و با دو گل حسن زاده و شمسایی چیدمان اولیه تیم ابطحی را بر هم زد. دو گل خورده برای ساروی ها موجب بی نظمی تیمی شد و دقایقی بر هم ریختگی و اشفتگی در این تیم نمایان بود. اما در ادامه ابطحی با چند تغییر در تیم و برنامه ها اختیار عمل را در دست گرفت و با داشتن مالکیت توپ به دروازه نظری نزدیک شد. در نهایت مرتضی عظیمایی با یک گل بسیار زیبا اختلاف را به حداقل رساند. در ادامه نیمه اول هم تیم میزبان بیشتر مالک توپ بود اما ضدحملات تاسیسات هم بوی گل می داد. در ثانیه های پایانی نیمه اول ساروی ها صاحب یک ضربه پنالتی نقطه اول شدند و فرصت داشتند به گل تساوی دست یابند اما مصطفی نظری با رشادت مانع گلزنی ره انجام شد تا تلاش هیچ کدام از دو تیم موفق به گلزنی نشود و بازی در نیمه اول با نتیجه 2-1 به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم شهروندی ها با حمابت پرشور هوادارانشان به سمت دروازه تاسیسات یورش می بردند و تلاش می کردند به گل تساوی دست یابند. در حالی که شاگردان ابطحی به دنبال زدن گل تساوی بودند سنگ سفیدی گل سوم را وارد دروازه تیم میزبان کرد تا کار برای شهروندی ها دشوار شود. در ادامه هم حسن زاده تیر خلاص را به پیکر عقابها وارد کرد. حمید ره انجام در ادامه یکی از گلها را جبران کرد اما تاسیسات برنده بازی بود و سه امتیاز را به حساب تیمش واریز کرد.

مقاومت البرز یک - حفاری اهواز 2

گلزنان: رحمان سارانی (مقاومت) ، محمد صفری و محمد شجری (حفاری)

در دومین دیدار این هفته که از ساعت 16 آغاز می شد تیم مقاومت میزبان حفاری اهواز بود. حفاری ها در خانه مقاومت با ارامش بیشتری به زمین امدند و توانستند خیلی زود به گل برسند . اما شاگردان فلاح در تیم مقاومت نسبت به این گل واکش منطقی نشان داده و با حفظ نظم تیمی در دقیقه 14 موفق به زدن گل تساوی شدند. در شش دقیقه پایانی هم هیچ کدام از دو تیم گلزنی نکردند تا با تساوی به استقبال نیمه دوم بروند. در آغاز نیمه دم دو تیم به حملات خود ادامه دادند اما این شاگردان حسن زاده بودند که با موقعیت شناسی محمد شجری به گل دوم رسیدند تا در فاصله هفت دقیقه به پایان بازی در شرایط برد قرار گیرند هفت دقیقه پایانی هم با مقاومت حفاری ها در برابر حملات مقاومت ادامه داشت و بازی با همین نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

گیتی پسند اصفهان 3- دبیری تبریز 5

گلزنان: احمد اسماعیل پور 2 و مهدی جاوید (گیتی پسند) ،فرهاد فخیم و عیرضا عسگری و رشید قلی پور و جواد اصغری مقدم و گرتو کاروالیو (دبیری)

تیم های فوتسال گیتی پسند و دبیری تبریز در هفته دوازدهم در ورزشگاه پیروزی به مصاف هم رفتند. نیمه اول این دیدار با کمترین حمله از دو تیم پیگیری شد و بیشتر با محک زدن حریف انجام شد. بازی یکنواخت دو تیم در نیمه اول بدون گل مساوی به پایان رسید. تنها موقعیت این نیمه ضربه اسماعیل پور بود که به تیر دروازه دبیری برخورد کرد. نیمه دوم این رقابت بر عکس نیمه اول دیدنی بود. ابتدا اسماعیل پور و جاوید با دو گل میزبان را پیش انداختند اما در ادامه در چهار دقیقه سه بار دروازه خود را باز شده دیدند تا در فاصله 5 دقیقه به پایان، تیم دبیری در استانه بردی ارزشمند قرار گیرد. اما گیتی پسندی ها که به هیچ وجه راضی به شکست خانگی نبودند به دورازه دبیری فشار اوردند و به سیستم پنج نفره روی اوردند اما این سیستم با اشتباهات فردی به گل چهارم دبیری تبدیل شد. بار دیگر حملات گیتی پسندی ها توسط کاپیتان این تیم ، اسماعیل پور به گل سوم رسیدند تا امیدوار بمانند. اما این بار گرتو دروازبان تیم دبیری هم گلزنی کرد تا بازی 5-3 به سود دبیری به پایان برسد.

مس سونگون ورزقان 8- یاسین پیشرو قم 2

گلزنان:بابک نصیری 3 و مسلم رستمی ها 2 و مرتضی عزتی و بلو و داسیلوا ( مس ) ، محمد کوهستانی 4 (یاسین پیشرو)

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در هفته دوازدهم در برابر تیم مدعی یاسین پیشرو جشنواره گل به پا کرد مسی ها در خانه در همان نیمه اول کار را یکسره کرده و با نتیجه 5-1 به رختکن رفتند تا برای نیمه دوم کار دشواری نداشته باشند. در نیمه دوم هم تلاش های یاسین پیشرو ابتدا به گل دوم رسید اما در ادامه باز هم مسی ها به گلزنی ادامه دادند و با نتیجه درخشان 8-4 کار را به سود خود به پایان رساندند تا قمی ها در شرایط بدی قرار بگیرند.

فردوسی مشهد 3- میثاق تهران 5
گلزنان: بابک سهرابی 2 و جواد غدیری ( فردوسی) ، احسان زحمتکش 3 و مجید حاجی بنده و مهدی رضاییان (میثاق )

تیم فوتسال فردوسی مشهد در اقدامی عجیب با 7 بازیکن دیدار با میثاق شد. این تیم از همان دقیقه ابتدایی با استفاده از سیستم پاورپلی بازی را آغاز کرد اما این تیم میثاق بود که با دقت در دفاع و استفاده از موقعیت ها نیمه اول را با نتیجه بسیار چشمگیر سه بر یک به سود خود به پایان رساندند. اما در نیمه دوم میثاقی ها سعی در حفظ برتری داشتند اما تیم میزبان به خوبی بر بازی احاطه پیدا کرد و با امید فراوان به کار خود ادامه دادند. در این دقایق تیم میثاق 5 خطا شد و کار برای این تیم سخت شد. اخراج رضا لک از کنار زمین هم کار را برای این تیم دشوار تر کرد تا در دقیقه های پایانی کار به تساوی سه سه برسد. اما میثاقی ها در حالی که بازی سه بر صفر را با تساوی سه سه عوض کرده بودند و ناامید به نظر می رسیدند در لحظات پایانی به دو گل رسیدند تا سه امتیاز شیرین را در خانه حریف بدست اورند.

منصوری قرچک 5- کاشی نیلو اصفهان 2

گلزنان: محمد طاهری 2و افشین کاظمی2 و حامد عبدالهی (منصوری ) ،ابراهیم حسینی 2 (کاشی نیلو)

تیم منصوری قرچک پس از شکست دادن مس سونگون در دیدار با تیم قعر نشین لیگ به مشکل برخورد. منصوری ها که با اعتماد به نفس پا به رقابت گذاشته بودند اما شاگردان صادقی بازی را بهتر آغاز کرده و دو بار از حریف پیش افتادند تا بازی در نیمه اول با حساب دو بر یک به سود کاشی نیلو به پایان برسد. اما در نیمه دوم قرچکی ها به خود امده و نتیجه بازی را دگرگون کردند. قرچکی ها در نیمه دوم چهار بار گلزنی کردند تا کاشی نیلو برای چندمین بار بازی های برده را باخت عوض کند.

آذرخش بندرعباس 3 - فرش آرای مشهد 2

گلزنان:میلاد چراغی 2 و مجید احمدی ( آذرخش ) ، علی اسعدی و سعید سروری (فرش آرا)

دربی پایین جدولی ها در هرمزگان دیدنی بود. فرش آرایی ها که شرایط را برای جدا شدن از قعر مناسب می دیدند بازی بهتری در نیمه اول ارایه دادند و با دو گل ارزشمند توانستند برنده به رختکن بروند تا تیم آذرخش مجبور به جدا شدن از لاک دفاعی در ادامه بازی باشد. اما در نیمه دوم روند بازی تغییر کرد و تیم فرش آرا برای چندمین بار در هفته های اخیر بازی برده در نیمه اول را از دست داد. اذرخشی ها با حمایت هواداران خود به خوبی بازی را کنترل کرده و توانستند به خوبی با زدن سه گل به بازی برگشته و سه امتیاز خانگی را از ان خود کنند. با این امتیاز اذرخش خودش را از فرش آرا جدا کرد تا با خیال راحت تر به مسابقات ادامه دهد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار