طوفان یک نیمه ای تاسیسات و حفاری/ بازگشت آرامش به میثاق با بازگشت لک

هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال ایران با ادامه صدرنشینی تاسیسات و شکست مس سونگون به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال ایران به اتمام رسید.
 
تاسیسات دریایی ۶ - آذرخش بندر عباس یک
 
تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران در هفته یازدهم مقابل تیم بی ادعای آذرخش قرار گرفت. آذرخشی ها که در این دیدار در پی بدست اوردن یک امتیاز بودند و تنها چشم به ضدحملات دوخته بودند در نیمه اول به هر شکل ممکن یاران نامدار شمسایی را در گلزنی ناکام گذاشتند و بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

اما در آغاز نیمه دوم سعید احمد عباسی قفل دروازه آذرخش را گشود تا دفاع منسجم اذرخشی ها به هم ریخته و گلهای بعدی را هم بپذیرند و در پایان با حساب ۶-۱ برنده باشند.
 
دبیری تبریز۳ - مقاومت کرج ۲
 
تیم فوتسال دبیری تبریز که در هفته یازدهم از سربازان کرجی پذیرایی می کرد بازی را مقابل این تیم جوان خیلی بهتر آغاز کرد و با دو گل از حریف پیش افتاد. اما مقاومتی ها در ادامه با گلهای نادر حنیفی بازیکن سابق دبیری کار را به بازی بازگشتند تا انگیزه بازیکنان برای تیم های سابقشان دردسر ساز شود.

 ولی دبیری باز هم به گل رسید تا بازی با نتیجه ۳-۲ ادامه یافته و به پایان برسد. دو گل از گلهای دبیری را هم نعیم سنگ فروش بازیکن فصل پیش مقاومت وارد دروازه این تیم کرد.
 
کاشی نیلو اصفهان ۲ - حفاری اهواز ۴
 
کاشی نیلو اصفهان تیم قعر نشین لیگ در هفته یازدهم در حالی میزبان حفاری بود که حتی زمین میزبانی این تیم هم مشخص نبود اما در نهایت بازی در سالن پیروزی برگزار شد. اصفهانی ها در خانه بازی را خیلی خوب آغاز کردند و توانستند نیمه اول را برنده به رختکن بروند. اما با شروع نیمه دوم حفاری ها به گل رسیدند تا حساسیت بازی بالا برود.

روند بهبودی حفاری در این دیدار ادامه یافت و این تیم توسط توکلی به گل تساوی رسید. تیم کاشی نیلو که روحیه خود را هم از دست داده بود گلهای سوم و چهارم را پذیرفت تا باز هم سه امتیاز خانگی را به حریفش واگذار کند.
 
میثاق تهران ۴ - شهروند ساری یک
 
تیم های ندار لیگ در تهران به مصاف هم رفتند. در نیمه اول این دیدار میثاقی ها بازی به نسبت روان تری به نمایش گذاشتند و توسط مهدی رضاییان به گل رسیدند. در ادامه سوتهای مکرر داور از کیفیت بازی کاست و هر دو تیم به عملکرد وی اعتراض داشتند. تیم شهروند در این نیمه شش خطا شده بود اما میثاقی ها نتوانستند از این فرصت توسط زحمتکش بهره ببرند و در نهایت این دیدار در نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم میثاقی ها به برتری خود تداوم دادند و با دو گل دیگر در برابر تک گل شهروندی ها کار را به ۳-۱ رساندند تا با خیال راحت به ادامه بازی بپردازند.

در ادامه حملات ساروی ها به گل دوم این تیم تبدیل شد اما داور بازی این گل را به علت خطای هند مردود اعلام کرد تا در فاصله ۲ دقیقه تا پایان بازی باز هم ساروی ها شش خطا شوند اما این بار هم فرهمند نتوانست پنالتی خود را گل کند اما در ادامه عارف بلوکی گلزنی کرد تا میثاقی ها با بازگشت رضا لک در دو هفته چهارمین امتیاز خود را بگیرند در حالی که در هر سه هفته ای که او در این تیم نبود مقابل حریفانشان بازنده بودند.
 
منصوری قرچک ۴ - مس سونگون ۳
 
منصوری قرچک تیم پرافتخار فوتسال ایران در هفته یازدهم در خانه بدون تماشاگران پرشورش مقابل مس سونگون قرار گرفت. قرچکی ها در این مسابقه بازی را بهتر آغاز کردند و با دو گل از شاگردان افضل پیش افتادند اما اشتباه قرچکی ها به گل اول مس تبدیل شد تا بازی با رقابت نزدیک در نیمه اول به پایان برسد.

در نیمه دوم هم منصوری ها بازی را خوب آغاز کردند و افشین کاظمی برای تیم داورزنی گلزنی کرد تا فاصله دو گله اطمینان خاطر را به کادر فنی منصوری هدیه دهد. مسی ها که دوست نداشتند جایگاه دومی خود را از دست دهند به گل دوم و سوم رسیدند اما محمد طاهری گل چهارم و برتری منصوری را به ثمر رساند تا منصوری ها پس از هفته ها ناکامی برد ارزشمندی را کسب کنند.
 
یاسین پیشرو قم ۴ - فردوسی مشهد ۲
 
دیدار تیم های یاسین پیشرو و فردوسی که قرار بود از ساعت ۱۷ اغاز شود به دلیل برگزاری مراسم دعای عرفه با سی دقیقه تاخیر اغاز شد. در این بازی جذاب تیم یاسین پیشرو دو بار از حرریف پیش افتاد اما شاگردان نعمتی هر بار به خوبی به بازی بازگشتند و کار را به تساوی کشاندند. تلاش دو تیم در ادامه بدون گل در جریان بود و هیچ از دو تیم نمی توانستند از موقعیت های خود بهره ببرند.

سرانجام میثم اینانلو گل دوم خود و گل برتری یاسین پیشرو را به ثمر رساند تا کار برای فردوسی ها بسیار دشوار شود. در لحظات پایانی هم یاسینی ها گل چهارم خود را زدند تا برد شیرین ولی دشواری را مقابل فردوسی کسب کنند.
 
فرش آرای مشهد 6 - گیتی پسند اصفهان 1
 
در آخرین دیدار هفته یازدهم یک ساعت دیرتر گیتی پسند اصفهان در مشهد به دیدار فرش آرا رفت. شاگردان خوراکچی بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقیقه های ابتدایی توسط عالیقدر به گل رسیدند. اما در ادامه شهرام شریف زاده از نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند . در دقیقه پایانی نیمه اول عابدین بار دیگر اصفهانی ها را پیش انداخت تا کار در این نیمه با نتیجه دو یک به سود میهمان به پایان برسد.

نیمه دوم بازی با حملات فرشی ها آغاز شد، اما این اصفهانی ها بودند که با ضد حملات برق آسا، روی دروازه حریف فشار می آوردند تا در یک صحنه، ضربه بازیکن گیتی پسند از گلر تیم مشهد گذشت اما بازیکن شماره 10 فرش آرایی ها مانند یک دروازه بان عمل کرد و مانع گل شدن توپ شد. با این حرکت از زمین بازی اخراج شد و پنالتی حاصل از این صحنه توسط جاوید به گل نشست.

در ادامه اما حملات بازیکنان فرش آرا بی حاصل ماند تا گیتی پسندی ها به گل های بعدی خود برسند و شیرازه مشهدی ها از هم بپاشد و بازی با نتیجه 5 بر یک ادامه داشته باشد.

سیستم پنج نفره فرشی ها جواب نداد و شش ثانیه مانده به پایان بازی گل ششم گیتی به تور نشست تا خوراکچی و شاگردانش با سه امتیاز شیرین به اصفهان بازگردند.

درخشش سپهر محمدی در این بازی گره کار مشهدی ها بود، و توپ های این تیم از گلر اصفهانی ها رد نشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار