دبیر سازمان لیگ تنیس گفت: برای برگزاری مسابقات بیشتر در رده جوانان نیازمند حمایت‌های ویژه‌ای هستیم.

محسن خداپرست در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص سطح برگزاری رقابت‌های جونیور اصفهان بیان کرد: خوشبختانه این تورنمنت درسطح بسیار مطلوبی برگزار شده است و بیشترین شرکت کننده را در این مسابقات شاهد هستیم که این تنیسورها از سطح بسیار بالایی نیز برخوردارند.

وی در ادامه افزود: در بخش پسران 78 تنیسور و در بخش دختران 30 تنیسور حضور دارند که یانکی‌ارل از ترکیه با رتبه 404در قسمت آقایان و در قسمت بانوان ‌دریا یاهه از ‌کشوربلغارستان بخت‌های نخست این ‌تورنمنت هستند.

این رقابتها از روز چهارم مهرماه در اصفهان آغاز شده که با استقبال خوبی از سوی ‌تنیسورهای ایرانی روبه‌رو شد.

دبیر سازمان لیگ کشور در خصوص تعداد کم مسابقات بین‌المللی در ایران اظهار داشت: طبق قوانین فدراسیون جهانی تنیس به هر کشور اجازه داده می‌شود حداکثر 4مسابقه بین‌المللی را در قسمت جوانان برگزار کند و فقط تعداد محدودی از کشورها هستند که حق برگزاری مسابقات بیشتر را دارند.

برای سال آینده میلادی شهرهای تبریز، اصفهان، تهران، و کیش را برای میزبانی مسابقات به فدراسیون جهانی معرفی کردیم که امیدواریم با حمایتی که از این حرکت خواهد شد بتوانیم رقابت‌های بیشتری را در کشور برگزار کنیم.

وی در ادامه افزود: فدراسیون تنیس تمام سعی خود را می‌کند تا بتواند از همه ظرفیت‌های تنیس کشور استفاده کند.

خداپرست در پایان خاطرنشان کرد: ‌تنیسورهای ایرانی در رده‌های سنی پایین‌تر مورد توجه فدراسیون تنیس قرار گرفته است و امیدواریم با حضور این ‌تنیسورها بتوانیم در آینده نزدیک به جایگاه اصلی تنیس ‌بازگردیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار