رقابتهای تنیس آی‌تی‌اف جونیور با برگزاری 24 دیدار در اصفهان آغاز شد.

صعود 11 تنیسور ایرانی به دور دوم جونیور

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های تنیس زیر 18ساله‌های جهان که از صبح امروز در مجموعه بیست و دو بهمن اصفهان آغاز شده بود با برگزاری دور نخست جدول مقدماتی پیگیری شد و یازده تنیس‌باز جوان کشورمان به دور دوم این مسابقات صعود کردند.

در این تورنمنت که 40تنیسور از کشورهای خارجی در ان حضور دارند سید محمد حسینی، بنیامین داودیف مسیح هزبری، کیومرث وارسته، نوید ضرابی، سپهر قیاسیف امیر مسعود شیخ زاده، ایلیا خانبانی، محمد مهدی ادبی، محمد رضا درویش، محمد حسین جلالیان با شکست حریفان خود به دور دوم جدول مقدماتی صعود کردند.

همچنین در بخش دختران این رقابت‌ها نماینده هند با انصراف حریفان خود به مرحله دوم صعود کرد و سه دیدار دیگر نیز فردا برگزار خواهد شد.

این مسابقات که از صبح امروز در اصفهان آغاز شده است از روز دوشنبه وارد جدول اصلی می‌شود و 64 تنیس‌باز در قسمت پسران و 32 تنیسور در قسمت دختران با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

یادآور می‌شود این دوره از رقابت‌ها به مزبانی هیأت تنیس اصفهان برگزار می‌شود و محسن خداپرست داور نشان سفید کشورمان به عنوان سر داور قضاوت این رقابتها را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار