مدرس بین‌المللی اسکیت اسپانیا پس از برگزاری دوره‌های آموزشی‌اش در تهران از آینده خوب این ورزش در کشورمان خبر داد.

الیزابت مارتین مورا: روزهای خوب اسکیت ایران از راه می‌رسدالیزابت مارتین مورا در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: هفته‌ای که در ایران بودم، بیشترین چیزی که توجه من را به خود جلب کرد، تعدد اسکیت‌بازان و میزان علاقه‌مندی آنها به این رشته ورزشی بود. 

وی ادامه داد: در بخش نخست برنامه کاری‌ام، آموزش به ورزشکاران ایرانی را گنجانده بودم و بخش دوم هم به آموزش مربیان برای انتقال دانش این ورزش به شاگردان خود به صورت عملی و تئوری اختصاص داشت. 

مارتین مورا با تاکید براینکه در مدت حضورش در ایران تمام تلاش خود را به کار گرفته، افزود: تا آنجا که در توانم بود بیشترین و تازه‌ترین اطلاعات ورزشی را در اختیار مربیان و ورزشکاران ایرانی قرار دادم. 

مدرس بین‌المللی اسکیت در پاسخ به این پرسش که انگیزه ورزشکاران و مربیان ایران را چگونه ارزیابی کرده است؟ توضیح داد: این تعداد علاقه‌مند به رشته ورزشی اسکیت و استعداد و انگیزه آنها می‌تواند کمک زیادی به موفقیت بالای اسکیت ایران بکند و کشور شما در این زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن در سطوح مختلف بین‌المللی داشته باشد. معتقدم در آینده‌ای نه چندان دور روزهای خوب اسکیت ایران از راه می‌رسد. 

وی افزود: کلاس‌های برگزار شده بسیار موثر و موفق بود. با ظرفیتی که در اسکیت ایران دیدم، مطمئنم ورزشکاران ایرانی در صورتی که زمان تمرینی مناسبی داشته باشند، به موفقیت‌های متعددی دست خواهند یافت. البته ورزشکار و مربی باید بدانند چگونه با هم هماهنگ شوند و چه زمانی تمرین کنند و چه زمانی تمرین بدهند. 

الیزابت مارتین مورا، مدرس بین‌المللی اسکیت، اسپانیایی است. وی با دعوت رسمی فدراسیون اسکیت دوره‌های آموزشی خود را از 24 شهریور تا 6 مهر در آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی انقلاب در دو نوبت صبح و عصر برپا کرد. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار