مدرس اسپانیایی اسکیت الیزابت مارتین مورا برای آموزش مربیان و اسکیت بازان به کشورمان سفر کرده است.

با دیدن اسکیت بازان ایران شوکه شدمبه گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان وی از بیست و پنجم شهریور تا ششم مهر در دو نوبت صبح و عصر در پیست یخ آرامیس و آکادمی اسکیت باشگاه انقلاب به آموزش مربیان و اسکیت بازان شامل مباحث تئوریک، اصلاح تکنیک ها می پردازد.
 
الیزابت مارتین مورا مدرس بین‌المللی اسپانیایی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از این که تعداد زیادی بانوی اسکیت باز ایرانی دیدم شوکه شدم چرا که باور نداشتم این همه علاقه‌مند به اسکیت در ایران وجود داشته باشد در حالی که از شرایط فیزیکی، جسمانی و انگیزه بالایی برخوردار باشند.
 
مدرس بین‌المللی اسپانیایی در ادامه تصریح کرد: رشته اسکیت نیاز به تلاش و برنامه‌ریزیهای جامعی دارد و با انگیزه و اشتیاقی که من در اسکیت بازان ایرانی دیدم، به موفقیت دست می یابند.
 
همچنین مربیان باید بدانند چطور به تمرینات و آموزش درست بپردازند و چگونه اطلاعات را در اختیار ورزشکاران قرار دهند .
 
وی در ادامه در خصوص آموزش افزود: مربیان باید در محل تمرین حضور داشته، ابتدا نوع و شیوه تمرین اسکیت بازان را به دقت بررسی کرده سپس آنها را آنالیز نمایند، پس از مشاهده شرایط برای آنها برنامه ریزی نمایند.
 
مارتین مورا تصریح کرد: یک مربی در صورت شناخت ورزشکار خود در زمین تمرین، حضور در کنار او و با شناخت نسبی می تواند براند اسکیت بازوی چه توانایی و ظرفیت‌هایی دارد.
 
براساس آن برنامه ریزی کرده و تمرینات را مدیریت نمایند و با وجود توان و ظرفیت‌ها گام به گام پیش رود.
 
شایان ذکر است: فدراسیون اسکیت از این فرصت استفاده کرده و دوره مربیگری اسکیت روی یخ و این  لاین هنری را تدارک دیده که از اول الی ششم مهر ماه در مجموعه اسکیت آرامیس و انقلاب برگزار نماید.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار