برگزاری چهارمین نشست کمیسیون تدوین استاندارد ملی ایمنی قطارهای شهری در تبریز

چهارمین نشست کمیسیون تدوین استاندارد ملی ایمنی قطارهای شهری کشور با هدف تدوین استانداردهای ملی برای همه قطارهای شهری در تبریز در حال برگزاری است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران چهارمین نشست کمیسیون تدوین استاندارد ملی ایمنی قطار شهری کشور از دیروز با حضور مدیران و معاونان قطارهای شهری کشور آغاز به کار کرد. 

بر پایه این گزارش، در این نشست که به مناسبت روز ملی ایمنی برپا شده تعدادی کارگروه با موضوعات گوناگون تشکیل شده است که کارگروه‌های معماری و سازه، سیگنالینگ، کنترل و علایم، ایمنی، ابنیه، تاسیسات مکانیکی و برقی، مونوریل قم و... از جمله این کارگروه‌ها هستند که در موضوعات مربوط به خود به ارائه مطالب استاندارد می‌پردازند. 

در چهارمین نشست کمیسیون تدوین استاندارد ملی ایمنی قطار شهری کشور که امروز به کار خود پایان می‌دهد، کلیه اعضای قطارهای شهری کشور از شهرهای تبریز، اصفهان، شیراز، قم، مشهد و اهواز با محوریت تهران حضور به هم رسانده‌اند. 

تدوین استانداردهای ملی برای همه قطارهای شهری برای ارائه خدمات بهتر به مسافران از اهداف مهم برگزاری این نشست است. 

کمیته استاندارد ملی ایمنی قطار شهری کشور به کمک سازمان ملی استاندارد در حال حاضر در ۵ بخش فعالیت دارد که بخش ایمنی و بخش معماری این کمیته تا پایان سال تدوین می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار