مسابقات نجات غريق آقايان و بانوان قهرمانی كشوربه ميزبانی مازندران در ساری برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ سرپرست هيئت نجات غريق مازندران با اشاره به ميزبانی ساری در اين رقابت ها گفت: مسابقات نجات غريق قهرمانی كشور در بخش آقايان و بانوان در روزهای ششم تا چهاردهم مهرماه به ميزبانی مازندران در مجتمع فرهنگی ورزشی وزارت كشور در خزر آباد ساری برگزار می شود.

سيد غلامرضا رضوی با اشاره به برگزاری مسابقات دريايی ساحلی و استخری در دو بخش آقايان و بانوان افزود: مسابقات نجات غريق قهرمانی كشور آقايان روزهای هفتم تا نهم و مسابقات بانوان نيز يازدهم تا چهاردهم مهرماه در ساری برگزار می شود.

سرپرست نجات غريق مازندران گفت: اين مسابقات در 90 متر سرعت انفرادی، پرچم در ساحل، شنا درموج، 90 متر سرعت امدادی، 200 متر با مانع، حمل آدمك با پای غواض و تيوپ نجات، 100 متر آدمك با پای غواض،پرتاب طناب در دو بخش آقايان و بانوان برگزار می شود.

رضوی با بيان اينكه مراسم افتتاحيه و اختتاميه مسابقات نجات غريق قهرمانی آقايان و بانوان كشور با حضور مسئولين كشوری و استانی و رژه تيم های شركت كننده برگزار می شود،

افزود: غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، حبيب حسين زادگان مديركل ورزش و جوانان استان و بهروز اسفندياري نايب رئيس فدراسيون نجات غريق از سخنرانان مراسم افتتاحيه خواهند بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.