آغاز به کار دومین جشنواره فرهنگی ورزشی در آبادان برگزار شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛در این جشنواره حدود چهار هزار ورزشکار در 60 رشته ورزشی با یکدیگر رقابت کرده و همچنین در برخی رشته های همگانی مانند پیاده روی همگانی و دوچرخه سواری برگزار می شود.

این رقابت ها در برخی رشته ها به صورت استانی و کشوری برگزار می شود که 42 هیات ورزشی به همراه رشته های تابعه خود در این فستیوال ورزشی شهر آبادان شرکت می کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت:برگزاری این جشنواره در آبادان سبب ایجاد شور و نشاط بین ورزشکاران و جوانان این شهرستان می شود و لازم است در خصوص برگزاری این جشنواره در دیگر نقاط استان برنامه ریزی کرد.

فرامرز کیانی زاده با بیان اینکه این جشنواره به الگوی ورزشی در کشور تبدیل شده است و باید در آینده با برنامه ریزی بهتر و قوی تری انجام شودافزود:رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان و نوجوانان کشور با عنوان جشنواره مهر اروند به میزبانی آبادان برگزار می شود.

این پیکارها از هشتم مهرماه به مدت سه روز به میزبانی آبادان در سالن ولیعصر این شهرستان برگزار وبا همت سازمان منطقه آزاد اروند /شرکت پالایش نفت واداره ورزش وجوانان آبادان انجام می شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.