جانشین سامزامن بسیج مستضعفین گفت: بیش از یک میلیون دانش آموز از 11 مهرماه درقالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

اعزام بیش از یک میلیون دانش آموز از 11 مهر به مناطق عملیاتی

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری به مناسبت بازسازی واقعه غدیر که در محل خبرگزاری فارس برگزار شد اظهار داشت: بیش از یک میلیون دانش آموز از 11 مهرماه درقالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: قریب به 2 میلیون نفر از مردم از مناطق بازسازی واقعه غدیر خم در سال گشته بازدید کردند و امید است درسال جدید این رقم بیش از گذشته افزایش یابد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین  یادآورشد: برای اعزام کاروان‌های عملیاتی راهیان نور 5 استان زمینی خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و دو استان دریایی هرمزگان و بوشهر پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال 94 در 132 نقطه ایران اسلامی واقعه غدیر پیش بینی شده یادآور شد: ما به دنبال ایجاد جغرافیای نزدیک و شبیه به واقعه غدیری هستیم و درسال 89 پس از بررسی فراوان در حوالی جمکران و در نزدیکی دامنه کوه خضر برکه‌ای شبیه به جغرافیای واقعه غدیر یافت شد.

سردار فضلی با اشاره به حوادث دردناک منا و بی‌کفایتی و بی‌تدبیری و سوء مدیریت آل سعود در واقعه عظیم حج عنوان داشت: امیدواریم روزی با سقوط آل سعود در محل اصلی واقعه غدیر این مراسم را با حضور همه مسلمین برگزار کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بزرگترین عملیات فرهنگی ایران اسلامی با عنوان کاروان راهیان نور دانش آموزی از سراسر کشور با قرارگاه مشترک آموزش و  پرورش انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار