معاون رئيس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت : بايد در موضوعات خانواده برنامه هاي عملياتي تدوين شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ معاون رييس‌جمهور در امور زنان و خانواده در ديدار با استاندار اصفهان درخصوص نقش زنان و جايگاه خانواده در برنامه ي ششم توسعه گفت:در حال تدوين برنامه ي ششم توسعه و پيشنهاد احكام مربوط به حوزه ي زنان و خانواده هستيم.

ملاوردي با بيان اينكه در كميته ي تخصصي زنان و خانواده به رياست معاونت امور زنان و خانواده كه با حضور اعضاي ثابت و صاحب نظران دانشگاهي و حوزوي تشكيل مي شود، اولويت بندي در اين خصوص صورت گرفته است، اظهارداشت: نگاهي كه دولت يازدهم به برنامه ي ششم توسعه دارد يك برنامه ي واقع بينانه است و بايد از كلي گويي و آرمان گرايي در اين برنامه پرهيز شود و محورهايي بايد پيشنهاد داده شود كه در پنج سال آينده كه زمان اتمام برنامه است بتوانيم يك اندازه گيري از نظر ارتقاي شاخص ها داشته باشيم.

معاون رييس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اينكه بناي دولت بر اين است كه محور برنامه موضوعات خاص شامل آب، محيط زيست، گردشگري و موضوعات مكان محور باشد، گفت: بايد در موضوعات خاص برنامه هاي عملياتي تدوين شود ولي در موضوعات غير خاص كه زنان و خانواده نيز جز آن مي باشد سند راهبردي تنظيم خواهد شد.

ملاوردي افزود: با اين نگاه برنامه در حال تدوين است و بر اساس شناخت وضعيت و اطلس وضعيت زنان و آسيب شناسي محورها در موضوعات سلامت خانواده، آسيب هاي اجتماعي، بازار كار محورها پيشنهاد خواهد شد.

وي افزود:‌ اين محورها در چارچوب رويكرد دولت يازدهم كه رويكرد اعتدالي است، تدوين مي شود و اميدواريم كه بتوانيم گفتمان اعتدال را كه نهايتا ايجاد توازن بين واقعيت هاو آرمان ها است را ايجاد كنيم و از همه ي ظرفيت ها براي رسيدن به آن استفاده خواهيم كرد. 



انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.