سرمربی تیم ملی جودو ایران بیان کرد: اعضای تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک از مسابقات پیش رو، بیش از هر موضوعی نیاز با روحیه و انگیزه دارند.

 مجید زارعیان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شرایط تیم ملی جودو بیان کرد: پس از مسابقات جهانی تمرینات تیم ملی به مدت یک ماه تعطیل شد، اما با تلاش رستگار رئیس فدراسیون 10 روزی است که اردوهای تیم ملی آغاز شده است. 
 
وی ادامه داد: 5 جودوکار اکنون در اردوی تیم ملی سیزم حضور دارند پس از بازگشت این جودوکاران از مسابقات ارتش های جهان، تنها 10 روز تا جایزه بزرگ ابوظبی فاصله داریم. 
 
زارعیان گفت: برای کسب سهمیه المپیک کار سختی پیش رو داریم، جودوکاران برای رسیدن به این مهم بیش از هر موضوعی به انگیزه و روحیه نیاز دارند، سعی داریم با تزریق این روحیه و نشاط اعضای تیم ملی را برای موفقیت در این مسیر دشوار آماده کنیم. 
 
وی ادامه داد: با آمدن درخشان و رضوی به کمیته های آموزش و فنی و حمایت های رستگار، جودو به روزهای اوج باز می گردد. 
 
وی در خصوص غیبت پزشک در تیم ملی بیان کرد: سجادی معاون وزیر ورزش در جلسه امروز قول داد به زودی روانشناس و پزشک در تمرینات تیم ملی حاضر می شوند، در حال حاضر از پزشکان آکادمی ملی المپیک استفاده می کنیم و امیدوارم این قول ها به زودی عملی شود. 
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار