تلفن همراهشان را بر می دارند: نمی توانیم مصاحبه کنیم ممنوع المصاحبه هستیم، اما می شود از زبان ما نه، ولی بنویسید حقوق ما ملی پوشان را چرا نمی دهند؟

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از علنی شدن اختلافات زیر خاکستر مانده بین رئیس و نایب رئیس فدراسیون جودو در مورد برکناری یا ماندن آقای سرمربی! چند ملی پوش جودو با مصاحبه در رسانه های مختلف به صراحت  مخالفت خود را با ماندن مجید زارعیان، سرمربی تیم ملی اعلام کردند و از بددهنی های سرمربی پرده برداشتند، اما اختلاف فدراسیون نشینان به هر بهانه ای بود، بین طرفین ختم به خیر شد، فقط  ملی پوشان را ممنوع المصاحبه کردند تا شاید اینگونه آرامش را به جودو بازگردانند.
 
فکر می کردیم این موضوع بعد از گذشت حدود یک ماه تا حدودی به فراموشی سپرده شده است به همین علت در خصوص وضعیت تمرینات قبل از رقابت های سهمیه المپیک به اردونشینان تیم ملی جودو تماس گرفتیم. 
 
به خاطر اینکه شماره را می شناختند تلفن همراه خود پاسخ دادند، اما با جملاتی که برایمان هنوز هم قابل هضم نیست: هنوز ممنوع المصاحبه ایم، می شود از قول ما نه، ولی بنویسید این پول های ما چه می شود؟ چرا 500 یا 600 هزار تومان حقوق حداقلی را که برایمان در نظر نگرفته بودند را نیز نمی دهند؟ 
 
ماجرا از این هم کمی فراتر رفت جایی که یکی از ملی پوشان اصرار داشت رستگار، رئیس فدراسیون را مقصر اصلی در پرداخت نشدن حقوق ماهیانه خود بداند، نمی دانم رئیس از صبح تا شب در فدراسیون چه کار می کند؟ مگر نباید به دنبال حامی مالی باشد؟ 
 
و دوباره اصرار می کند و قسم می دهد که جان عزیزتان اسم ما را نیاورید! 
 
هر چند به خاطر حفظ اخلاق از ذکر نام ملی پوشان معذور هستیم، اما زنگ خطری در گوشمان صدا می کند که در جودو چه خبر است؟ 
 
چندی پیش محمد جمالی، نماینده جودو ایران در بازی های آسیایی 2014 اینچئون از تیم ملی خداحافظی و اعلام کرد که مسافر کشی می کند تا بتواند خرج خانواده اش را درآورد! 
 
جمالی به طور آشکار گفته بود که ماه هاست از فدراسیون جودو هیچ پولی دریافت نکرده است و این موضوع برای ملی پوشان شهرستانی وخیم تر از تهرانی هاست چرا که آنها نه تنها پولی دریافت نمی کنند، بلکه هربار که به اردو دعوت می شوند یک پول رفت و آمد هم بر دوششان سنگینی می کند.

ماجرای ظرفشویی تنها دارنده مدال طلای المپیک نوجوانان در یک رستوران هم که چند هفته پیش سرو صدای زیادی به پا کرد و به نظر می رسد اگر به جاهای باریک کشیده نمی شد و پای برخی مسائل دیگر باز نمی شد، صفویه اعلام نمی کرد مشکلش فعلا حل شده است هر چند این را هم نمی دانیم که آیا این جودوکار جوان مشکلش در حد سکوت برابر رسانه ها حل شده یا حقوقش را دریافت می کند!

 سوال اساسی اینجاست پول های ملی پوشان به جیب چه کسی ریخته می شود؟ 
 
رستگار، رئیس فدراسیون جودو در مصاحبه اخیر خود با یکی از رسانه ها باز هم مکرر تاکید بر بی پولی داشته و همه سوالات را با این جمله که اگر مشکل بودجه مان حل شود چنین خواهیم کرد و چنان پاسخ داده است.

 فدراسیون جودو در سال های اخیر شاهد حواشی زیادی بوده، اما آیا هنوز باید منتظر شنیدن خبر جدیدی مبنی بر این باشیم که ملی پوش دیگری به کار حیرت آوری مشغول شده است؟ 
 
در خصوص پیگیری مسائل تیم ملی سراغ آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون که مسئولیت مدیر تیم های ملی را نیز بر عهده دارد رفتیم، اما تنها پاسخی که از وی دریافت شد پیامکی بود با این عنوان: جلسه هستم تماس می گیرم! اما موفق نشدیم جوابی از وی دریافت کنیم. 
 
خبرنگار ما  از طریق رستگار ، رئیس فدراسیون و محمد بلوطی دبیر فدراسیون هم نتوانست پاسخی دریافت کند اما پیگیری هایمان ادامه دارد تا ببینیم پول ملی پوشان چه می شود؟ 

لازم به توضیح است ، مصاحبه هایی که در خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان از دو ملی پوش جودو کار شده است فقط از طریق خبرنگار تصویری و حضور در محل برگزاری اردو برای گزارش تلویزیونی بوده است، در غیر این صورت این دو ملی پوش هم با خبرنگاران مکتوب مصاحبه نمی کنند.

 
انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار