رئیس فدراسیون کوهنوردی گفت: رقابت‌های آلمان آزمون خوبی برای سنگنوردان کشورمان بود تا خود را در‌میان بهترین‌های دنیا محک بزنند.

رضا زارعی در گفتگو با خبرنگار سایرحوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: با توجه به نزدیکی رقابت‌های سنگنوردی آسیا که آذرماه در چین برگزار خواهد شد حضور سنگنوردان ایرانی در رقابت‌های بین‌المللی آلمان آزمون خوبی بود تا خود را محک بزنند.

وی تصریح کرد متأسفانه دو ورزشکار خوب کشورمان در نیمه نهایی این رقابت‌ها که روز شنبه 4مهر در ‌اشتوتگارت برگزار شد به رتبه‌ای بهتر از چهاردهمی برای برات‌زاده و پانزدهمی برای ‌الناز رکابی دست نیافتند و از‌سکو ‌بازماندند.

رضا زارعی در ادامه گفت: در این رقابت‌ها که گلچینی از بهترین‌های ‌سنگنوردی دنیا شرکت داشتند سنگنوردان اتریشی و فرانسوی خوب ظاهر شدند.

زارعی تاکید کرد: تا کنون ‌سنگنوردان ایرانی 3باربه این رقابت‌ها اعزام شدند و امسال نیز برای اولین بار یک خانم و یک ‌سرطراح مسیر به این مسابقات اعزام شدند و این افتخار بزرگی برای کشورمان می‌باشد.

وی اشاره کرد قرار بود فرناز اسماعیل‌زاده دیگر سنگنورد کشورمان نیز به این رقابت‌ها اعزام شوند که متأسفانه به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانستند رهسپار شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای مسابقات بین‌المللی سنگنوردی آلمان یک شرکت معتبر و نام آشنای بین‌المللی اسپانسری می‌کرد و هزینه‌های اقامت و تغذیه به عهده این حمایت‌کننده بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار