مدیر تیم های ملی آبهای آرام قایقرانی گفت:امیدوارم مجللی اشتباهات گذشته‌اش را در مسابقات پیش رو تکرار نکند.

محسن میلاد در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و‌ آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: تیم های آبهای آرام برای آمادگی حضور در مسابقات اندونزی که نیمه دوم آبان ماه است در حال انجام فعالیت های خود هستند و به احتمال زیاد 7 روز قبل از مسابقات اعزام را آغاز می کنیم تا در پیست مسابقات تمرین کنندو خود را با شرایط ساعات و آب و هوایی وفق دهند.
 
وی افزود: تعداد نفرات اعزامی هنوز مشخص نیست اما سعی خواهیم کرد با حداکثر ظرفیت اعزام‌ها صورت گیرد اما تیم ملی جوانان به دلیل اتفاقاتی که افتاد، تغییراتی در آن صورت گرفت.
 
میلاد در خصوص وضعیت مجللی تاکید کرد:عادل مجللی تمریناتش را در لهستان به خوبی انجام می دهد و امیدوارم که در مسابقات آتی اشتباهات گذشته‌اش را تکرار نکند و به موفقیت برسد.
 
میلاد در خصوص زمان برگزاری مسابقات خاطر نشان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا 15 آبان ماه به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.
 
وی در خصوص وضعیت جسمی  شاهو ناصری بیان کرد:با دکتر، شاهو ناصری به دنبال رایزنی هستیم که یا پس از مسابقات دستش را عمل نکند و یا اگر عمل می کند بتواند تمریناتش را هم انجام دهد زیرا وضعیت مطلوبی نیست و کسی را نمی‌توانیم جایگزین او کنیم.
 
وی در خصوص علی آقامیرزایی و ارنج شدنش با قایقرانان دیگر اظهار کرد: مربی در حال چک کردن قایقرانان دیگر با او است تا بتواند بهترین ها را انتخاب کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار