با حضور ‌استاندار کرمان، مجتمع آبرسانی روستای سبزوئیه بم واقع در منطقه تهرود افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری ، با حضور‌استاندار کرمان، مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان، فرماندار بم و جمعی از مسئولان شهرستانی، مجتمع آبرسانی روستای سبزوئیه بم واقع در منطقه تهرود افتتاح شد.

رضا اشک فرماندار بم در حاشیه افتتاح این مجتمع اظهار داشت: برای احداث این مجتمع آب روستایی تاکنون 12 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: این پروژه آبرسانی در سه فاز انجام می‌شود و امروز شاهد افتتاح فاز اول پروژه بودیم که شامل احداث قسمتی از مخزن 500 متر مکعبی و اجرای خط انتقال به طول 3 هزار و 100 متر است.

فرماندار بم ادامه داد: در فاز اول تعداد هفت روستا شامل سبزوئیه، خانه‌خاتون، نگور، دهخانی، پرمنوئیه، شمس‌آباد اولیا‌ و شمس‌آباد سفلی زیرپوشش هستند.

وی بیان داشت: این پروژه در مجموع به 62 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که تا‌کنون 12 میلیارد ریال هزینه شده است.

اشک با بیان اینکه در فاز دوم این پروژه به روستاهای اغچه، پابنه، فتح‌آباد و دکفن آبرسانی می‌شود، تصریح کرد: در فاز سوم پروژه نیز به روستاهای اسماعیل‌آباد، سعد‌آباد و محمود‌آباد آبرسانی می‌شود.

اشک گفت: فاز دوم این پروژه در سالجاری و فاز سوم نیز در سال آینده اجرایی می‌شود.

رشیدی مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان کرمان نیز اظهار داشت: با افتتاح این پروژه یک هزار و 650 نفر از ساکنان این مجتمع از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: 36 پروژه آبرسانی در سطح استان کرمان آماده بهره‌برداری داریم که سه مورد در نرماشیر و یک مورد در مرغک بم است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: افتتاح ، مجتمع ، آبرسانی ، بم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.