مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم گفت: دبیرستان دخترانه الزهرا (س) خواجه عسکر بم در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال توسط بنیاد خیریه مصلی‌نژاد احداث شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری ، با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان، فرماندار بم و جمعی از مسئولان این شهرستان دبیرستان دخترانه الزهرا (س) خواجه عسکر بم افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سیدمحمد حبیب‌اللهی افزود : این مرکز آموزشی با یک هزار و 303 متر مربع زیربنا شامل بخش آموزشی، سرایداری و سرویس بهداشتی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم خاطرنشان کرد: این مدرسه در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال توسط بنیاد خیریه مصلی‌نژاد احداث شده است.

حبیب‌اللهی گفت: در این مدرسه پنج کلاسه تعداد 134 دانش‌آموزش مشغول تحصیل هستند و جا دارد از زحمات و تلاش‌هایخیران مدرسه‌ساز در بنیاد خیریه مصلی‌نژاد سپاسگزاری کنیم.

وی افزود : توسط این بنیاد خیریه همچنین 3 هزار و 450 متر مربع محوطه‌سازی، 290 متر حصار و خرید تجهیزات برای شهرستان بم انجام شده است.

در این سفر سه پارک محله‌ای شهر بم به طور همزمان افتتاح می‌شود که برای احداث آنها 6 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

در بخش دیگری از سفر استاندار کرمان به شهرستان بم روکش آسفالت اتوبان خلیج فارس بروات به طول 3 هزار و 500 متر و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال با اعتبار وزرات راه و ترابری افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: مدرسه ، بم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.