جانشین رییس ستاد چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری از تایید صلاحیت 166 نفر از داوطلبین چهارمین دوره انتخابات شورایعالی سازمان نظام پرستاری خبر داد.

به گزارش  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب دا؛ فریدون خیّری ضمن اعلام این خبر گفت: براساس ماده ۵۸ آئین نامه اجرائی برگزاري چهارمين دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری ، به منظور اطلاع رساني گسترده و همه گير، لیست داوطلبین تائید صلاحیت شده چهارمین دوره انتخابات شورایعالی سازمان  نظام پرستاری از دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور و سازمان نظام پرستاری خواسته شده که آن را در سایت سازمان  قرار دهند.

وی افزود:  همچنین از  دانشگاه ها و دانشکده ها خواسته شده تا لیست تایید شدگان را به تعداد كافي و مناسب تكثير كرده و در بيمارستانها/ مراكز آموزشي درماني/ بهداشتي و درمانگاهي سطح شهر توزیع و نصب كنند .

خیّری ادامه داد: همچنين دانشگاه ها و دانشکده ها و سازمان نظام پرستاری موظف شده اند از طريق سامانه هاي پيامكی در اختيار ، به كليه مشمولين ماده ۱۶ قانون تشكيل سازمان نظام پرستاري تحت پوشش خود اطلاع رسانی کنند.

جانشین رییس ستاد چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری تصریح کرد: داوطلبینی که صلاحیت آنها تائید نشده است، می توانند اعتراض خود را از تاریخ ۷  تا 12 مهرماه به مدت ۴ روز کاری در ساعات اداری به دبیرخانه هیئت مرکزی نظارت  تحویل دهند.

به گفته خیّری جلسه مجمع نمایندگان و انتخابات شورایعالی در روز سه شنبه ۲۸ مهر ماه سال جاری در مکانی که متعاقبا آدرس آن  اعلام  خواهد شد ، برگزار می شود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار