گروه هکری ناشناس (Anonymous) تعدادی از اسناد فوق محرمانه‌ی دولت کانادا را منتشر کرد.

اسناد محرمانه دولت کانادا منتشر شدبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گروه هکری ناشناس، دسته‌ای دیگر از اسناد محرمانه‌ی دولتی کانادا که مربوط به توسعه‌ی مراکز دیپلماتیک این کشور در انگلیس است را منتشر کرده است.

اسناد موردنظر، دومین سری از اسناد محرمانه‌ی دولت کانادا است که توسط گروه هکری ناشناس منتشر می‌شود. چندی پیش گروه هکری ناشناس، سری اول این اسناد را منتشر کرد؛ اسنادی که در مورد مراکز اطلاعاتی کانادا در خارج از خاک این کشور بود.

یک منبع ناشناس دولتی گفت: دولت کانادا در حال بررسی موضوع برای یافتن عاملان این حمله است. به گفته‌ی این منبع، اسناد منتشرشده کاملاً واقعی هستند و پلیس کانادا در حال بررسی موضوع است.

گروه هکری ناشناس اعلام کرد: اسناد بسیاری از دولت کانادا را در اختیار دارد و آنها را در نوبت‌های مختلف برای اعمال فشار به دولت کانادا منتشر خواهد کرد.

گروه موردنظر، انگیزه‌ی خود از این کار را اعتراض به کشتن یکی از اعضای این گروه توسط پلیس کانادا و اعتراض به تصویب لایحه‌ی Bill C-51 اعلام کرد. به کمک لایحه‌ی Bill C-51، پلیس کانادا و سازمان اطلاعاتی (CSIS) این کشور امکان ورود بدون اجازه به حریم خصوصی شهروندان کانادا به بهانه‌ی مبارزه با تروریسم را خواهند داشت.

منبع :سایبر بان 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار