سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان گفت:با هدف هماهنگ سازی و با شعار همدلی اردوی نخست تیم ملی را از 12 مهرماه آغاز می کنیم.

محمد بنا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:با توجه به اتفاقاتی که در کشتی رخ داده و کسب نتیجه نامطلوب در رقابت های جهانی 2015 باید در وهله اول روی وضعیت روحی و روانی فرنگی کاران کار کنیم و در مرحله بعدی وارد مسائل فنی شویم.
وی با اشاره به نخستین اردوی تیم ملی ادامه داد:مرحله نخست اردوی تیم ملی با دعوت از 34 فرنگی کار از روز 12 مهرماه آغاز و تا 27 مهر ادامه دارد که این مرحله تمرینات اردونشینان صرفاً به منظور هماهنگ سازی و ایجاد همدلی میان کادر فنی و بچه ها برگزار خواهد شد.
دارنده مدال نقره جهان تاکید کرد:با توجه به این که حدود 10 ماه تا المپیک فرصت داریم باید در فضایی آرام و بدون حاشیه با قدرت کار خود را شروع کنیم؛ضمن آنکه این نکته قابل ذکر است که تا این رویداد مهم برنامه های بسیاری در نظرگرفته شده که برای عملیاتی کردن آن نباید زمان را از دست بدهیم.
وی در خصوص برنامه هایی که به فدراسیون اعلام کرده نیز گفت:من هیچگاه چیزی را برای خودم نخواستم و نمی خواهم ما هم با عدس پلو وهم با چلوکباب کار کردیم دغدغه من یک سری شرایط و امکانات برای کشتی و کشتی گیران بود البته در راستای موفقیت تیم ملی که خوشبختانه با مساعدت و همراهی فدراسیون همه چیز حل شد.
بنا درباره این که آیا محل برگزاری اردوهای تیم ملی فقط خانه کشتی تهران خواهد بود اظهار کرد:به طور حتم با توجه به شرایط موجود بیشتر اردوها در خانه کشتی است اما اگر شرایط فراهم شود شاید چند مرحله اردو را نیز در یکی دو استان برگزار کنیم.
وی درپاسخ به این سوال که چه برنامه ای را برای کسب 3 سهمیه باقی مانده المپیک در نظر دارد گفت:همه تلاش خود را به کار می گیریم کار را در همان مرحله نخست و در کشور قزاقستان تمام کنیم تا با خیال راحت به فکرحضور در المپیک باشیم به همین منظور باید در اوزان 59، 66 و130 کیلو گرم تمرکز بیشتری داریم البته در سنگین وزن تا اندازه ای شرایط سختی تری خواهیم داشت.
آقای خاص کشتی فرنگی در خاتمه عنوان کرد:در اولین اردو تمامی موارد لازم اعم از کنار گذاشتن منیت ها،همدلی،دوری از حواشی،تحمل سختی ها،آمادگی برای تمرینات پرفشار و بسیاری دیگر از موضوعات کلیدی را برای همه اهالی تیم ملی تشریح می کنیم و همه با هم برای موفقیت و کسب افتخاری دیگر در بازی های المپیک 2016 هم قسم خواهیم شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.