محمد صائبي در گفت وگو با
خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اينكه فضاي مترو فرصت خوبي را براي فرهنگ سازي ايجاد كرده است اظهار داشت: مسافران مترو كه مخاطبان اصلي طرح هاي فرهنگي هستند مي توانند با ارسال كد طرح ها مورد نظرشان بهترين پيام را انتخاب كنند.
وي افزود: معاونت فرهنگي اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران با تيمي كه توليد محتوايي دارد اقدام به توليد طرح هاي فرهنگي جديد كرده است و هرماه 30 تا 35 طرح جديد را انتخاب و در ايستگا ها و قطار نصب مي كنند.
صائبي با اشاره به اينكه حدود 4 هزار بنر و لمينت هر ماه جايگزين طرح هاي قبلي مي شود كه تركيبي از محتواهاي فرهنگي ملي مذهبي و آموزش هاي شهروندي است گفت: افراد مي توانند بهترين طرح را از طريق كدي كه در كنار آنها قرار دارد به سامانه 30007720پيامك كنند.
معاون فرهنگي اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران افزود: هر ماه به قيدقرعه به شركت كنندگان نيز جوايزي داد خواهد شد.
وي در ادامه از توزيع نشريه بوي بهشت هر دو هفته يكبار خبر داد و گفت: افرادي كه اين نشريه را مطالعه مي كنند مي توانند در مسابقه ايي كه در آن طراحي شده از طريق سامانه 30007720 شركت كنند و هر چند ماه يكبار در برنامه ايي ويژه از برندگان مسابقه تقدير به عمل مي آيد.
انتهای پیام/