عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: در جلسه غیر‌علنی امروز شورای شهر مقرر شد میدان در تهران به نام شهدای منا نام گذاری شود.

قناعتی:نام گذاری میدان در تهران به  نام شهدای مناابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امیدوارم مسئولین سازمان حج و زیارت هرچه سریع  تر آمار کشته‌شدگان تهران  فاجعه منا را اعلام کنند.


وی در خصوص این فاجعه افزود: فاجعه منا نشان از بی کفایتی آل سعود در مدیریت و اداره حج دارد و در خواست ما از مسئولین بین المللی برخورد جدی با این حادثه دشوار است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران  اظهار داشت:قطعا باید برای رسیدگی به این فاجعه کنفرانس اسلامی تشکیل شود و برای مدیریت مکه و مدینه تصمیم گیری جدی صورت  گیرد.


وی با بیان این مطلب که سازمان های حقوق جهان باید پیگیر موضوع باشند گفت: چندین کشور حجاج خود را از دست داده‌اند و نیاز‌ات کنگره جهان در این زمینه تشکیل شود تا دیگر شاهد همچین فاجعه ای نباشیم.


قناعتی بیان داشت: در جلسه غیر علنی امروز شورای شهر تهران مقرر شده میدان فاقد نام در تهران به نام شهدای منا گذاشته شود و در قطعه شهدای منا تابلویی با درج اسامی تمامی کشته شدگان حادثه منا نصب شود.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمانه
۱۶:۱۵ ۰۵ مهر ۱۳۹۴
کاری درست و سنجیده س. با نامگذاری میدانی به نام شهدای منا، جنایات آل سعود هرگز از یادها پاک نمیشود.
فاجعه دردناک و بسیار تلخی بود.خدا به بازماندگان صبر عطاکند و عزیزان از دست رفته رو با شهدای کربلا محشور نماید.
آخرین اخبار