مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: به زودی سیستم کنترل از راه دور مناطق حفاظت شده نصب می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمدرضا محمدی با بیان اینکه بهبود وظعیت نظارت بر مناطق حفاظت شده با بهره گیری از سیستم های نوین کنترل از راه دور در حالی پیگیری است، تصریح کرد: با این سیستم نیاز به پیمایش مسیر وجود ندارد و تمامی مناطق تحت پوشش قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح از مصوبات سفر خانم دکتر ابتکار به استان است، افزود: ما در حال پیگیری هستیم و امیدواریم این طرح به زودی محقق شود.


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان اصلی ترین دستاورد سفر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به استان همدان را برگزاری جلسه با سازمان های مردم نهاد محیط زیستی با مسئولان دانست و عنوان کرد: این مهم به منظور تایید فعالیت سمن ها در فعالیت های گروهی هواداران محیط زیست اتفاق افتاد.

وی یکی دیگر از دستاوردهای سفر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور را مشارکت مدیران در حفاظت از محیط زیست دانست و ابراز کرد: زمینه های مشارکت فراهم شده تا همه به نحوی در حفاظت از محیط زیست دخیل باشند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به تفاهم نامه آموزش و پرورش با سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر اینکه از فرصت مدارس برای آموزش زیست محیطی استفاده شود اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش امضا شده است تا دوره های آموزش زیست محیطی در مدارس همدان نیز برگزار شود.

انتهای پیام/ش


برچسب ها: همدان ، سیستم ، نوین ، کنترل ، مناطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.