«شهرزاد»‌ زندگی دختری در آن زمان را نشان می‌دهد که طیف‌های مختلف از دیدن آن لذت می‌بردند.

پرویز فلاحی‌پور بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جزئیات نقش‌اش در سریال «شهرزاد» و نحوه همکاری با این پروژه گفت: نقش نصرت را در سریال «شهرزاد» بازی می‌کنم، نصرت شخصیتی است که از قبل مباشر بزرگ آقا «علی نصیریان» بوده که به خاطر .یک سری جریان‌های خانوادگی مرتکب قتل می‌شود و به زندان می‌رود و...

وی افزود: بازی در این نقش بسیار مشکل و متفاوت و دوست داشتنی بود که با محبت و همکاری فتحی و حمایت گروهی حرفه‌ای و کار بلد به نقطه دلخواه و رضایت بخشی رسیدیم.

وی ر خصوص فیلم‌نامه «شهرزاد» بیان کرد: قبل از شروع کار سیناپس فیلمنامه را مطالعه کردم که بسیار متفاوت و جذاب بود که قلم زیبای خانم صمیمی در آن نمود می‌کرد، البته حین فیلم برداری فتحی بنا به ضرورت‌ها برخی بازنویسی‌هایی را در جهت بهبود بیشتر کار انجام می‌داد، اما چارچوب تغییر نمی‌کرد و ما فقط سعی می‌کردیم نوشته را زیباتر ارائه دهیم.

فلاحی‌پور در مورد هم بازی شدن با نصیریان، کیفیت کار وی و این که تا چه حد این تقابل به سرانجام رسیده بیان کرد: فکر می‌کنم که تقابل و همکاری من با نصیریان به جاهای مثبت و خوبی رسید، اما این که تا چه حد کیفیت بازی من مورد تایید نصیریان بوده باید از خودش پرسید.

وی افزود: تا جایی که به من مربوط می‌شود نصیریان با در نظر گرفتن سنش همبازی بسیار خوبی بود و ذهن اخلاقی دارد و به من کمک‌های زیادی کرد، خوشحالم که وی همبازی من بودند و برای او آرزوی عمر طولانی و با عزت می‌کنم.

وی با بیان این مطلب که سریال «شهرزاد» می‌تواند طیف‌های مختلفی از جامعه جذب کند اظهار داشت: جدای از هر چیز به نظر من خود شخصیت شهرزاد قصه شاید جزو دخترهایی است که ناخواسته در جامعه خود مورد ظلم و ستم واقع می‌شود، این که در آینده چه اتفاقی برای او می‌افتد و چه تغییراتی در زندگی‌اش به وجود می‌آید باید نشست و دید.

فلاحی پور افزود: تغییرات زندگی شهرزاد قصه نشان می‌دهد که یک دختر در جامعه آن زمان به چه صورت زندگی می‌کرده و در مورد خیلی از چیزها به شخصه تصمیم گیرنده نبوده و این مسئله باعث می‌شود که درگیر معضلاتی شود.

وی ادامه داد: امیدوارم کسانی که سریال «شهرزاد» را می‌بینند با آن ارتباط برقرار کنند، البته فکر می‌کنم کاری است که مردم به طور قطع دوست خواهند داشت.

این بازیگر در خصوص اضافه کردن مواردی به نقشش گفت: من تا جایی که امکان داشت سعی کردم نقش را همان طور که است اجرا کنم، اما در برخی موارد به عنوان یک بازیگر که نیروی بداهه و خلاق درون او است چیزهایی به نقش اضافه کردم، البته امکان دارد برخی از بازیگران این نقش را بهتر از من ایفا کنند، اما من به نوبه خود سعی کردم حداقل حق مطلب را ادا کنم.

فلاحی پور در خصوص این که تا چه حد دستش برای بداهه گویی در راستای نقشش باز بوده عنوان کرد: فتحی کارگردانی منطقی و با هوش است و تا جایی که امکان داشت و برای این که بهتر شود، هم خود و هم من چیزهایی را به نقش با بداهه گویی اضافه می‌کردیم، اما در کل سعی می کردم در همان چارچوب نظرات فتحی حرکت کنم.

این بازیگر گفت: آن قدر سطح کیفی کار و نقش من بالا بود که انتخاب‌های من برای بازی در دیگر نقش‌ها مشکل خواهد شد، که جای خشنودی دارد.

فلاحی پور در پایان خاطر نشان کرد: من تا به این لحظه به خاطر سخت گیر بودنم در انتخاب نقش، کار  انجام ندادم چون تمایل دارم همان طور که خوب وارد تلویزیون شدم به همین شکل وارد سینما شوم و درست در مقطع همکاری با پروژه «شهرزاد» نقش خوب دیگری در پروژه‌ای به من خورد که ترجیح دادم با «شهرزاد» همکاری کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.