دبیر کمیته انظباطی باشگاه نفت گفت : در مورد پیامک بیرانوند به اعضای کادر فنی اطلاعی نداشته و براساس جو سازی ها حکم صادر نمی کنیم.

 حسین آل اسحاق در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره پیامک منشره علی رضا بیرانوند به یکی از اعضای کادر فنی تیم فوتبال نفت تهران مبنی بر این که ((با وجود همه تقلایی که مربی تون! کرد به تیم ملی دعوت شدم .بای بای!)) گفت : با توجه به این که این پیامک به دست من نرسیده نمی توانم درستی آن را اعلام کنم.اگر قرار باشد براساس هیجانات جامعه ،جو سازی ها ،دشمنی ها و دوستی ها حرف بزنیم برای افراد اتفاق بدی می افتد.
 
وی افزود : سعی میکنیم مستند حرف زده ، حرف بشنویم و با مدرک معتبر تصمیم بگیریم.
 
وی ادامه داد :براساس اخلاق مداری و مصالح باشگاه نفت و افراد حکم صادر می کنیم.این که که فردی بگوید بیرانوند پیامک برای عضو کادر فنی فرستاده و ما براساس شنیده ها حکم صادر کنیم خارج از اخلاق شرعی و اسلامی و اصول حرفه ای گری است و در آن مصلحت طرفین رعایت نشده است.
 
آل اسحاق گفت : ما در صدور حکم قصد انتقام نداریم بلکه هدف از جریمه افراد را سازندگی می دانیم .افرادی که این مسائل را مطرح می کنند به دنبال اهداف خود می باشند.
 
وی درباره تاثیر ثابت شدن این پیامک در حکم بیرانوند بیان کرد :تا زمانی که صحت این پیامک ثابت نشود در خصوص آن اظهار نظر نمی کنم.اگر بیرانوند این پیامک را تکذیب کند چه اتفاقی می افتد.
 
آل اسحاق درباره این که اگر کادر فنی این پیامک را در اختیار کمیته انظباطی باشگاه نفت قرار دهد چه تاثیری در حکم بیرانوند به وجود می آید اظهار کرد :کادر فنی نفت عاقل تر از این حرف ها است که چنین پیامکی را به ما نشان دهد .چرا که به این امر اشراف دارد که این مسائل حاشیه سازی برای نفت است و اعضای کادر فنی به حدی معرفت دارند که به حاشیه ها توجه نداشته باشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار