پیست جدید اتومبیلرانی و موتور کراس همزمان با برپایی مسابقات قهرمانی استان دو دیفرنسیل و ایندرو در هفت باغ کرمان برپا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری ،رئیس هیات اتومبیلرانی و موتور سواری استان کرمان با بیان اینکه پیست جدید با همراهی هفت باغ علوی ،شهرداری و هیات اتومبیلرانی و موتور سواری راه اندازی شده است ،افزود : زمین در نظر گرفته شده 10 هکتار است که 2800 متر طول این پیست است.

وی گفت : در این دور از مسابقات سه کلاس در بخش اتومبیل رانی برگزار شد که علاقه مندانی از شهرستان های کرمان ،بم ،جیرفت ،شهربابک ،رفسنجان ،بردسیر و سیرجان حضور داشتند

آقای بابایی با بیان اینکه سه هدف اصلی در این هیات در حال پیگیری است ،تعیین رئیس هیات اتومبیلرانی در کلیه شهرستان ها و راه اندازی هیات اتومبیلرانی بانوان و تعیین نایب رییس بانوان را یکی از اهداف این هیات عنوان کرد که خوشبختانه انجام طی مدت کوتاهی انجام پذیرفت.

وی از تامین فضای فیزیکی برای این هیات در بسیاری از شهرستان ها خبر داد و اظهارداشت : در کرمان 150 هزار خودرو وجود دارد و همه به نوعی اما بصورت آماتور و غیر حرفه ای رانندگی می کنند و عضو هیئت اتومبیل رانی هستند.

بابایی از راه اندازی جشنواره ورزشی هیات اتومبیلرانی در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و گفت : در این جشنواره که با نمایشگاه های جانبی همراه است به ارائه ی توانمندی ها ،دستاوردها ،برنامه ها و مسائل و مشکلات هیات خواهیم پرداخت.

وی با اشاره به اینکه شهروندان نیازمند روحیه نشاط و شادابی هستند ،به استقبال خوب علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه خبر داد.

وی گفت : قریب 80 نفر در بخش اتومبیلرانی و 40 موتور سوار برای شرکت در این دور از مسابقات نام نویسی کردند که از این تعداد 80 خودرو و موتور سوار جواز شرکت در این مسابقه را دریافت کردند.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: پیست ، اتومبیلرانی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.