مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: در برابر تهاجم فرهنگی و در فضاهای مجازی، سایبری و اینترنتی دشمن باید قرارگاه عملیات روانی با حضور اصحاب رسانه راه‌اندازی شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار خداداد ابراهیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمن از طریق فضاهای مجازی ذائقه جوانان را شناخته و باید خانواده‌ها با داشتن سواد رسانه‌ای،‌ نظارت کاملی بر رفتار جوانان و نوجوانان خود داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شاعران، موسیقی‌دانان و دیگر هنرمندان با ارائه فعالیت‌های فرهنگی فاخر برای جلب و جذب جوانان و دوری آنان از چنین فضاهای مخربی که کانون خانواده‌ها را به خطر انداخته وارد چنین عرصه‌هایی شوند تا بار دیگر توطئه‌های استکبار خنثی شود.

ابراهیمی گفت: در برابر تهاجم فرهنگی و در فضاهای مجازی، سایبری و اینترنتی دشمن باید قرارگاه عملیات روانی با حضور اصحاب رسانه راه‌اندازی شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس تصریح کرد: برای بازگویی رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس رسانه‌ها باید به‌ دور از مسائل سیاسی، جناحی، حزبی، گروهی و در نهایت بی‌طرفی به ارائه ابعاد گسترش جنگ تحمیلی بپردازند و آن را به نسل جوان منتقل کنند.

ابراهیمی بیان داشت: وظیفه رسانه‌ها است که حضور پررنگ نیروهای مسلح به‌ویژه ژاندارمری وقت، نیروی هوایی، سپاه، بسیج مردمی را در حماسه دوران دفاع مقدس با حفظ امانت برای نسل سوم و چهارم بازگو کنند.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها باید همانند فیلم شیار 143 که در این اواخر روی پرده سینماها به اکران درآمد و زبان خانواده شهدا و ایثارگران است را مورد توجه و الگوی خود قرار دهند و در این راستا گام بردارند.
منبع: فارس
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.