وزیر آموزش و پرورش از صدور احکام جدید برای استخدام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر علی اصغر فانی گفت: جهت استخدام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با سازمان مدیریت و برنامه ریزی هماهنگی های لازم صورت گرفته و در حال پیگیری هستیم تا هر چه سریع تر احکام جدید را صادر کنیم و ردیف استخدامی برای دانشجویان این دانشگاه تعریف کنیم.

عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی همچنین در پاسخ به برخی شبهات پیرامون اجرای رتبه بندی معلمان اعلام کرد: اجرای رتبه بندی معلمان که از مهرماه آغاز شده مرحله نخست اجرای این رتبه بندی است.

وزیرآموزش و پرورش ادامه داد: مرحله نخست اجرای رتبه بندی معلمان از مهر ۹۴ تا سال ۹۵ ادامه خواهد داشت و در این فاصله در برنامه ششم توسعه ااجرایی شدن سند تحول بنیادین لحاظ خواهد شد.

وی اظهار داشت: مرحله دوم اجرای رتبه بندی معلمان در سال ۹۶ آغاز می شود و اگر احساس کنیم برای هر اقدامی نیاز به لایحه است حتما لایحه را آماده می کنیم و به مجلس شورای اسلامی تقدیم می کنیم.

وزیر آموزش و پرورش بر مبانی این وزارتخانه در برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنای تدوین برنامه ششم توسعه در بخش آموزش و پرورش است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۴
من ورودی ۹۳هستم ومتاسفانه هنوز حکمامون نیومده... خیلی راحت خودتونو به ندونستن نزنید!!!!!!!!!!!!!
واقعا داریم ازدست میریم امیدمون ناامید شده.
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۲۲:۳۷ ۰۴ مهر ۱۳۹۴
هنوز دانشجوهای معلم ورودی۹۳ هیچ دریافتی نداشتن
رسیدگی کنین به وضع کسری حقوق ماها خواهشا
۴۵درصد به بهانه شهریه و خوابگاه کسر میشه چه خوابگاه بگیریم چه نگیریم,من خودم تهران هستم بمن ندادن چون ظرفیت نداشتن ولی کسر مبلغ همچنان ادامه داره
آخرین اخبار