مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: از 10 آتش‌نشان نمونه این شهرستان در روز ملی آتش‌نشانی تجلیل خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ حسین نذیری با اشاره به آغاز روز ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گفت: عین‌الله نوایی، علی عیوضی و رستم علیزاده از شهدای آتش‌نشان در آمل هستند که پرسنل این سازمان هر سال برای حفظ ارزش‌های انسانی و دفاع مقدس یاد و خاطره این شهدا را گرامی خواهند داشت.

وی اهدای خون را از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت روز آتش‌نشانی و ایمنی عنوان کرد و ادامه داد: تا سه‌شنبه هفته آینده سعی شده است با برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی به مناسبت گرامی‌داشت روز هفتم مهرماه این مهم تقسیم‌بندی شود تا خللی در ارائه خدمات به شهروندان ایجاد نشود.

نذیری غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقه فوتسال، برگزاری نمایشگاه تجهیزات، اجرای مانور، رژه موتوری، فراخوان مسابقه نقاشی در مدارس، دیدار با امام جمعه و خانواده شهدا را از دیگر برنامه‌های متعدد این سازمان اعلام کرد و افزود: ۱۰ آتش‌نشان نمونه در روز هفتم مهرماه مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی به نواخته شدن زنگ ایمنی به صورت نمادین در مدارس شهرستان آمل اشاره کرد و ادامه داد: با آغاز سال تحصیلی آموزش رایگان در مدارس این شهر برگزار می‌شود.

نذیری با اعلام اینکه در ۱۳ نقطه از شهر به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی با نصب بنر و استند شهری اطلاع‌رسانی صورت گرفته است، گفت: همچنین در نظر داریم تا وب‌سایت جدید سازمان را در این هفته رونمایی کنیم.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: تجلیل ، شهرستان ، سازمان ، ادامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.