هفته ششم جام حرفه ای های بدمینتون فضای باز صبح امروز در بوستان ملت تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگار جوان، هفته ششم جام حرفه ای های بدمینتون فضای باز صبح امروز با انجام دو دیدار  در بوستان ملت تهران برگزار شد.

در ابتدای این هفته از رقابت ها شرکت کنندگان و حاضرین در محل برگزاری مسابقات برای همدردی با بازماندگان فاجعه منا یک دقیقه سکوت کردند.

همچنین شرکت کنندگان و مسئولان برگزاری این مسابقات به احترام جان باختگان این فاجعه، با مچ نبد مشکی در مسابقات حضور یافتند که اقدامی پسندیده و قابل تحسین بود.

براساس این گزارش، در نخستین دیدار که به مدت یک ساعت به طول انجامید، نیما صالحی (پر افتخارترین بازیکن بدمینتون فضای باز) و حسام امینیان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت صالحی با نتیجه 2 بر 1 پیروز میدان بود.

وی هرچند گیم نخست را با نتیجه 13 بر 15  واگذار کرد اما موفق شد در گیم های دوم و سوم با نتایج 15 بر 2 و 15 بر 8 از سد حریف خود گذشته و این دیدار را به نام خود رقم بزند. 

در دومین مسابقه امروز که به مدت 40 دقیقه بطول انجامید، امیدعلی هاشم پور (کاپیتان تیم بدمینتون فضای باز) با نتیجه 2 بر صفر مغلوب مسعود احمدیانی شد. احمدیانی با نتایج 15 بر 6 و 17 بر 16 برنده این دو گیم بود.

گفتنی است، تا پایان هفته ششم این رقابت ها نیما صالحی با 6 بازی و 16 امتیاز صدرنشین است، مسعود احمدیانی با 5 بازی و 15 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و علی شاه حسینی با 3 بازی و 9 امتیاز در رده سوم ایستاده است.

شایان ذکر است 12 بازی دیگر تا پایان سومین دوره جام حرفه ای های بدمینتون باقی مانده که در این بازی ها در ظول هفته در زمین اختصاصی بدمینتون فضای باز و بوستان های تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار