مهاجم استقلال خوزستان می گوید: دعوت نشدن به تیم ملی در این برهه زمانی اهمیتی ندارد و تلاشم را خواهم کرد تا خودم را به کی روش القا کنم.

بیت سعید: هدفم حضور در تیم ملی استحسن بیت سعید به خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: هدفم موفقیت تیم و حضورم در تیم ملی است و تلاشم را خواهم کرد تا به این 2 هدف مورد نظرم برسم.

وی درباره بازی دیروز مقابل سیاه جامگان اظهار کردبازی خوبی را انجام دادیم و نیاز مبرمی به این 3 امتیاز داشتیم، پس از تساوی در لحظات آخر مقابل صبای قم و حذف از جام حذفی در صدد آن بودیم تا هدیه ای در خور فوتبال دوستدان خوزستانی به آنان اهدا کنیم و خدا رو شکر که توانستیم این امر را محقق کنیم.

بیت سعید درباره گلزنی اش پس از 3 هفته گفت: پس از دیدار با تراکتور مصدومیت جزئی برایم رخ داد و نمی توانستم کیفیت مورد نظر خودم را ارائه کنم ، اما با اعتماد سرمربی توانستم به روزهای اوج برگردم و با تک گلی که روی تلاش هم تیمی هایم به ثمر رساندم، توانستیم 3 امتیاز حساس این بازی را کسب کنیم.

مهاجم آبی پوشان درباره دعوت نشدنش به تیم ملی اظهار کردمربیگری سلیقه ای است و سلیقه کی روش این طور است که من را دعوت نکند و تلاش خواهم کرد تا به تیم ملی کشورم برسم.

وی در پایان افزودتیم خوبی را در این فصل داریم و با هدایت عبداله ویسی تلاش خواهیم کرد تا همین روند را ادامه دهیم و بتوانیم کسب سهمیه کنیم و دل هواداران مان را شاد کنیم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار