به گزارش
دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در فضای مجازی تعداد زیادی شبکه های اجتماعی مختلف با قابلیت های مختلف وجود دارد اما بسیاری از آن ها ممکن است هیچ گاه نتوانند به موفقیت قابل توجهی دست یابند، اینستاگرام در میان شبکه های اجتماعی قرار دارد که توانست در مدت زمان کوتاهی پس از ورود به بازار به موفقیت قابل توجهی دست یابد و از بسیاری از سایر شبکه های اجتماعی دیگر پیشی بگیرد.
اینستاگرام توانست با استفاده از رشد ناگهانی تلفن های همراه هوشمند در سراسر جهان به شهرت دست یابد و پس از مدتی نیز توسط کمپانی فیس بوک خریداری شد.
توییتر با این که در سال های اخیر رشد چندانی در تعداد کاربران خود نداشته است اما هم چنان یکی از مهم ترین شبکه های اجتماعی جهانی محسوب می شود.
انتهای پیام/