با وجود آنکه بسیاری از مسولان تا به امروز اعلام کرده بودند که واحدهای مسکن مهر دیگر افزایش قیمت نخواهد داشت اما متقاضیان امروز خبراز افزایش 3 تا 5 میلیون تومانی دادند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان این روزها آهنگ افزایش قیمت مسکن مهر شدیدتر شده و بسیاری از مدیران مسکن مهر که دم از بالا نرفتن قیمت مسکن مهر می زدند، اما  واقعیت چیز دیگری است. 

براساس این گزارش؛ به گفته بسیاری از متقاضیان مسکن مهر در پردیس بعداز اعلام قیمت نهایی واحدهای مسکن مهر در کوزو که 32 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرده اند اما به نظر می رسد این قیمت کفاف هزینه های آنها را نمی دهد و دوباره به فکر درآمد از سوی آورده متقاضیان افتاده اند. 

این گزارش می افزاید: درحالی که چندین بار از سوی مسولان مسکن مهر اعلام شده بود که داستان افزیش قیمت مسکن مهر به پایان رسیده اما به نظر می رسد شرکت های تابعه از جمله پردیس و پرند خواستار این موضوع نیستند. 

براساس این گزارش؛ احمد اصغری مهر آبادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه مسکن مهر دیگر هیچ افزایش قیمتی ندارد، افزود: قیمت های نهایی مسکن مهر اعلام شده و این موضوع مربوط به افزایش قیمت نیست بلکه مربوط  به اعلام قیمت نهایی مسکن مهر است. 

و در همین راستا باران هاشم زهی مدیر عامل شرکت عمران پرند در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طی دوسال گذشته من بارها اعلام کرده ام که هیچ افزایش قیمتی در مسکن مهر پرند وجود نداشته است. 

وی در ادامه افزود: قیمت های نهایی که در سایت شرکت عمران پرند اعلام شده از متقاضیان دریافت می شود و ما از متقاضیان بیشتر دریافت نمی کنم. 

مدیر عامل پرند اظهار داشت: رسانه ها نباید به این موضوع دامن بزنند و ما هیچ افزایش قیمتی نداریم. 

در ادامه محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید چندی پیش در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: افزایش قیمت مسکن مهر در پردیس منتفی شده است و تنها در پایان ساخت از متقاضیان مقدار اندکی آورده برای مالیات دریافت می‌شود. 

وی در ادامه افزود: با وجود آنکه در تمامی قراردادهای مسکن مهر میزان آورده علی‌الحساب بوده و متقاضیان باید منتظر افزایش قیمت باشند ولی با توجه به دستور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی تمامی هزینه‌ها برای خدمات زیربنایی و روبنایی از منابع داخلی شرکت عمران شهرهای جدید پرداخت می‌شود. 

براساس این گزارش؛ براساس مصوبه دولت دستورالعمل (شماره 3) نحوه محاسبه ما به‌التفاوت هزینه ساخت مسکن مهر در دی ماه 92 ابلاغ شد تا بر اساس این بخشنامه افزایش قیمت مسکن مهر تا متری 100 هزار تومان برای تمام پروژه‌های نیمه تمام اجرایی شود. 

بر اساس گفته‌های مقامات سؤال وزارت راه و شهرسازی دستورالعمل شماره 3 آخرین، دستورالعمل افزایش قیمت مسکن مهر است و دیگر شاهد افزایش قیمت مسکن مهر نخواهیم بود. 

پیشتر مدیرعامل شهر جدید پردیس در این خصوص گفته بود دستورالعمل شماره 3 آخرین مرحله از افزایش قیمت مسکن مهر بوده و دیگر شاهد افزایش قیمت مسکن مهر نخواهیم بود. 

این گزارش می افزاید: گزاشات میدانی و به گفته متقاضیان مسکن مهر در پرند و پردیس به نظر می رسد چهارمین دستورالعمل افزایش قیمت مسکن مهر در راه است و متقاضیان باید همچنان منتظر خبرهای جدیدی از افزایش آورده باشند. 

براساس این گزارش به گفته مهر آبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی تمامی واحدهای مسکن مهر در پرند و پردیس تا پایان سال 95 به بهره برداری می رسد و به تا پایان سال آینده چندین دستورالعمل دیگر مبنی بر افزایش قیمت از سوی مدیران شرکت های عمران صادر شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار