اصغری مهرآبادی گفت: متقاضیان خود واحدهای نیمه تمام مسکن مهر را تحویل می‌گیرند و وزارت راه و شهرسازی هیچ یک از واحدها را بدون آب و برق افتتاح نمی‌کند.

احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در امور مسکن مهر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه تا سال 95ساخت 2 دومیلیون 300 هزار واحد مسکن مهر به اتمام می‌رسد گفت: تحویل این واحدها منوط به همکاری سایر دستگاه‌ها از جمله وزارت نیرو  است.

وی افزود: در صورتی که سایر دستگاه ها از جمله وزارت نیرو، وزارت نفت و وزرات آموزش وپرورش همکاری کنند تحویل این واحدها با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در امور مسکن مهر  تصریح کرد: تا حد امکان ما سعی می‌کنیم هیچ واحد مسکونی مهری را که فاقد خدمات زیر بنایی و روبنایی است به متقاضیان تحویل ندهیم.


مهرآبادی اظهار داشت: برخی از متقاضیان خود واحدهای مسکن مهر را بدون آب و برق تحویل می‌گیرند که مسئولان وزرات نیرو باید تامین آب و برق آنها را در الویت قرار دهند


وی توضیح داد: مسکن مهر در راستای تامین خانه برای افراد کم درآمد ایجاد شده است و تمامی فکر دولت اتمام و ساخت این واحدها برای متقاضیان است .

قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در امور مسکن مهر یادآور شد: مسکن اجتماعی نیز یکی دیگر از پروژه های دولت یازدهم است که بعداز اتمام مسکن مهر  ساخت آنها اغاز می‌شود.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار